Tačiau viskas nesibaigia vien ties dizainu. Specialistų nuomone, 200 AG šiam modeliui netiko, todėl jie prie atmosferinio 2,0 litrų opozicinio variklio „prikabino“ mechaninį kompresorių bei turbokompresorių. „Twin-charger“ technologija leidžia pasiekti 325 AG bei 431 Nm, nesusiduriant su taip vadinama „turbo-duobe“ – variklis pasižymi puikia reakcija.
Gamintojo nuotr./„Toyota GT86 GRMN SPORTS FR PLATINUM“ |
Galia į riboto praslydimo galinį diferencialą perduodama per 6 laipsnių transmisiją, tuo tarpu „Gazoo Racing“ specialistai nemažai dėmesio skyrė pakabos bei stabdžių tobulinimo darbams.
Viduje sumontuoti saugos lankai, sportinės sėdynės su keturių taškų saugos diržais bei naujas sportinis vairas. Išpūstas arkas užpildo 18 colių lieti ratlankiai, apauti priekinėmis 245/40 bei galinėmis 265/35 padangomis.
Neatskleidžiama, ar toks paketas bus gaminamas dideliu tiražu, tačiau kyla klausimas, ar tokie išorės pokyčiai šį kupė automobilį paverčia gražesniu?