Žiūrėkite

Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“

2011 11 23

Tokijuje – 2 nauji serijiniai ir 3 koncepciniai „Toyota“ automobiliai

Pagal temą „Smagu važiuoti vėl“ (angl. Fun to Drive, Again) 42-ojoje Tokijo (Japonija) automobilių parodoje „Toyota“ pristatys kelis naujus serijinius ir koncepcinius automobilius.
„Toyota FCV-R“
„Toyota FCV-R“ / Gamintojo nuotr.
  • Naujos kartos sportinio automobilio su varikliu priekyje ir galiniais varomaisiais ratais pasaulinė premjera
  • Kompaktiško specialaus hibridinio automobilio AQUA pasaulinė premjera
  • Koncepcinio modelio „Fun-Vii“ (angl. Fun Vehicle interactive internet) pasaulinė premjera
  • Koncepcinio modelio FCV-R (angl. Fuel Cell Vehicle – Reality & Revolution) pasaulinė premjera
  • Koncepcinio modelio FT-EV III (angl. Future Toyota – Electric Vehicle III) pasaulinė premjera

Parodoje debiutuos ilgai lauktas „Toyota“ sportinis automobilis. Šis kompaktiškas galiniais ratais varomas, su varikliu priekyje sportinis automobilis primins džiaugsmą vairuoti ir malonumą turėti motorinę transporto priemonę.

Dar viena renginio premjera – „Toyota AQUA“. Tai kompaktinės klasės hibridinis automobilis, kuriuo siekiama nudžiuginti hibridinių automobilių savininkus: pvz., už prieinamą kainą žadamos stulbinamai mažos degalų sąnaudos, patogumas naudoti ir smagumas vairuoti.

„AQUA“ suderintos penkiaviečio kompaktinio automobilio ir hibridinės pavaros funkcijos, kad būtų užtikrintas novatoriškas ekonomiškumas, maždaug 35 km/l (pagal Japonijos JC08 bandomąjį ciklą; 40 km/l pagal 10-15 bandomąjį ciklą).

3 995 mm ilgis, stilingos „AQUA“ proporcijos ir minimalus aukštis sustiprina šio automobilio aerodinamines charakteristikas, drauge suteikia pakankamai komforto ir užtikrina plačią erdvę bagažui. Naujausia kompaktiška ir lengva hibridinė sistema apima 1,5 litro variklį su didelio našumo motoru – taip sukuriama iki šiol efektyviausia hibridinė galios sistema. Be to, sistema sukomplektuota taip, kad sudarytų žemą svorio centrą ir užtikrintų išskirtinį valdymą, žvitrų manevringumą ir malonų naudojimą.

Po šio modelio išleidimo Japonijoje, kuris numatytas 2011 m. gruodžio pabaigoje, „AQUA“ išriedės ir į kitus pasaulio regionus, išskyrus Europos rinką.

Parodoje bus pristatyti ir keli koncepciniai automobiliai. Koncepcinis modelis „Fun-Vii“ (angl. Fun Vehicle interactive internet) demonstruoja „Toyota“ ateities viziją, pagal kurią yra susiję žmonės, automobiliai ir visuomenė.

Šalia Japonijoje debiutuojančio „Prius Plug-in Hybrid“ modelio, kuris geriausiai atitinka dabartinį CO2 taršos apribojimo ir diversifikuotų energijos šaltinių naudojimo poreikį, bus pristatyti ir du naujos kartos aplinkai nekenksmingi koncepciniai automobiliai.

Koncepcinis modelis FCV-R (angl. Fuel Cell Vehicle – Reality & Revolution) yra 4745 mm ilgio, praktiškas sedano tipo automobilis, varomas vandeniliu – daug žadančiu CO2 neišskiriančiu energijos šaltiniu, kurį galima gaminti iš įvairiausių šaltinių, lengvai saugoti bei vežti. Šis koncepcinis modelis reiškia dar vieną žingsnį link komercinio „Toyota“ kuro elementais varomo automobilio sukūrimo iki 2015 m.

Kuro elemento blokas sumontuotas specialios konstrukcijos korpuse, todėl automobilyje telpa iki keturių keleivių ir įspūdingai daug bagažo. Kuro elementų dėklas su 70 MPa didelio slėgio vandenilio baku patobulintas, kad kuro užtektų maždaug 700 km važiuojant ekonominiu greičiu (pagal Japonijos JC08 bandomąjį ciklą).

Galintys pakeisti benzinu varomus automobilius trumpesnėse kelionėse, visiškai neišskiriantys CO2 elektriniai automobiliai (angl. Electric Vehicles – EV) yra būtini ekologiškam ateities judrumui. Koncepcinis keturių vietų elektrinis automobilis FT-EV III (angl. Future Toyota – Electric Vehicle) yra ypač kompaktiško ilgio (3 110 mm) ir lengvos konstrukcijos, tinkamas trumpoms kelionėms.

„Toyota“ plėtoja EV technologiją siekdama 2012 m. į rinką išleisti automobilį, kuris tiktų keliauti trumpus atstumus. FT-EV III įrengtas ličio jonų akumuliatorius, kurį pilnai įkrovus automobilis ekonomišku greičiu nuvažiuoja apytiksliai 105 km (pagal Japonijos JC08 bandomąjį ciklą).

Atskirai nuo automobilių parodos, šalia esančiame „Mega Web“ centre Tokijuje „Toyota“ renginių lankytojams suteiks galimybę išbandyti kai kuriuos iš parodoje pristatomų automobilių ir įvertinti ateities technologijų galią.

„Toyota“ taip pat sukurs Tokijo automobilių parodos portalą (http://www.toyota.co.jp), kuriame informaciją iš parodos transliuos kartu su virtualiais renginiais, pristatytais „GAZOO Metapolis“ svetainėje (http://metapolis.toyota.co.jp).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos