Keturių durų „trečiukė“ – lyg šiek tiek sumažinta „Mazda 6“. Lyginant su hečbeku, naujasis sedanas turi ne taip staigiai žemėjančią stogo liniją – tikėtina, kad šio modelio gale galės įsitaisyti kiek aukštesni keleiviai.
Oficialios informacijos apie sedano bagažinės talpumą nėra, tačiau gali būti, kad ji bus didesnė nei hečbekuose.
Tikėtina, kad sedanai naudos tokią pačią „SkyActiv“ variklių gamą, kaip ir oficialiai pristatyti „Mazda 3“ hečbekai, pradedant 1,5 litro benzininiu varikiu su 99 AG, dviem skirtingo galingumo (118 AG arba 163 AG) 2,0 litrų agregatais, baigiant – 2,2 litro turbodyzelinėmis jėgainėmis.
Priminsime, kad benzininių variklių suspaudimo laipsnis yra neįprastai aukštas. Mat, „Mazda“ pasirinko „SkyActiv“ technologiją, kurios pagrindinė idėja buvo ne hibridinių sistemų taikymas, o vidaus degimo motorų tobulinimas.
Sedanai „Mazda“ salonuose turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.