Pasak „Interbrand“ agentūros, sėkmingą „Toyota“ pasirodymą metinėje ataskaitoje lemia tai, kad ji nuolat rūpinasi ekologija, kuri yra vienas pagrindinių bendrovės valdymo prioritetų. „Interbrand“ mini ir kitą bendrovės sėkmingą istoriją – pirmąjį pasaulyje masinės gamybos hibridinį modelį „Toyota Prius“, kuris per 15 metų nuo pasirodymo pradžios išaugo iki visos šeimos.
2012 m. balandžio pabaigoje visame pasaulyje parduota per 4 mln. „Toyota“ gaminamų visiškai hibridinių modelių, įskaitant apie 430 000 vnt., parduotų Europoje. 2012 m. „Toyota Europe“ planuoja padidinti visiškai hibridinių „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių prekybos dalį iki 14% (šiuo metu ji siekia apie 10%).
Pradedant nuo šių metų, „Toyota Prius“ modelių seriją Europoje sudarys „Toyota Prius“, septynvietis „Toyota Prius+“ ir „Toyota Prius Plug-in Hybrid“. Taigi „Prius“ aplinką tausojančiomis savybėmis galės mėgautis platus ratas pirkėjų. „Tylus“ perversmas įvyko ir Europos automobilių B segmente, neseniai pasirodžius Europoje pagamintam „Toyota Yaris Hybrid“.
„Toyota“ ir toliau deda visas pastangas, siekdama sukurti pažangiausią ekologišką automobilį, todėl ji lieka ištikima savo požiūriui į tvarią veiklą, mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį per visus gamybos ir prekybos etapus. Bendrovė taip pat stengiasi tausoti gamtos išteklius, pakartotinai panaudodama ir perdirbdama medžiagas.