Įprastas 1,0 l 67 AJ variklis, leidžiantis „Aygo" 100 km/h greitį pasiekti per 14 sek. buvo pakeistas 1,8 l motoru su turbokompresoriumi, išvystančiu 197 AJ. Negana to, agregatas buvo sumontuotas ne mašinos priekyje, o viduryje, ir varo galinius ratus.
Gerokai galingesnis nei įprasta variklis bei kiti patobulinimai leidžia tona sveriančiu „Toyota Aygo Crazy" iki 100 km/h įsibėgėti greičiau nei per 6 sek. Maksimalus šio mažylio greitis - 204 km/h. Automobilyje sumontuota „Toyota MR2" naudojama važiuoklė.
Agresyvius „Toyota Aygo Crazy" vidurius atitinka ir išorės pokyčiai: išpūsti sparnai, pikti priekinis ir galinis buferiai, šoniniai sijonėliai, spoileris virš galinio lango, variklio aušinimo angos ties galiniais ratais. Na, ir 17 colių ratlankiai su platesnėmis nei įprasta padangomis. Viduje - saugos lankai, sportinis vairas ir sėdynės bei stilizuoti interjero elementai.
„Toyota" mažylį tiesiai šviesiai vadina kartu su durimis ir stogu. Mažas svoris, daug galios, jokių elektroninių pagalbos vairuotojui sistemų, jokio vairo stiprintuvo ir jokio ABS.
Pranešama, kad ruošdami šį unikalų automobilį japonai išleido apie 100 tūkst. svarų sterlingų (apie 435 tūkst. litų).
2008 06 14
„Toyota Aygo Crazy“ – tikrai pakvaišęs
„Toyota" inžinieriai Londono (Didžioji Britanija) automobilių parodai gerokai perdirbo mažylį „Aygo". Specialistai paruošė pašėlusią šio automobilio versiją „Crazy" - be pagalbos vairuotojui sistemų, tačiau galiniais varomaisiais ratais ir su galingu viduryje įmontuotu varikliu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą