Didelius sedanus su galinių varančiųjų ratų važiuoklėmis „Toyota“ gamina ir iki šiol. Tačiau „Mark“ modeliai skirti tik vietinei, tekančios saulės šalies rinkai. Yra galimybė, kad šis koncernas imsis naujo projekto – kompaktiško sedano su galiniais varančiaisiais ratais, o juo gali būti prekiaujama ir visame pasaulyje.
Į kokį segmentą su tokiu projektų pataikytų „Toyota“, pasakyti nelengva. Akivaizdu, kad tai būtų žemesnės klasės automobilis už 3 serijos BMW ar C klasės „Mercedes-Benz“. Galbūt pagal kainą jis būtų lyginamas su 1 serijos BMW, tačiau mažai tikėtina, kad japonai pastarųjų modelių savininkus siektų persivilioti į savo pusę.
„Carsales.com.au“ teigia, kad su naujais sedanais būtų tikimasi įtikti vairuotojams, kuriems patiko tokios mašinos, kaip „Nissan Silvia“ (180SX, 200SX, 240SX), „Mazda RX-8“, „Honda S2000“ bei kultinė „Toyota Corolla GT“ (AE86). Visgi, iš pastarųjų modelių sedanu galima pavadinti vienintelį RX-8. Tuo tarpu GT86 yra tiesioginis AE86 anūkas.
Australai tvirtina, kad naujo „Toyota“ sedano ratų bazė būtų 100 mm ilgesnė nei GT86, o 2,0 litrų opozicinis „Subaru“ variklis būtų poruojamas su elektros motoru. Tiksliau – su ta pačia technologija, kurią „Toyota“ Frankfurte parodė su koncepciniu „Hybrid-R“.
Teigiama, jog artimiausia tokio projekto vizija gali būti parodyta kitų metų Ženevos automobilių parodos metu, o šių metų pabaigoje vyksiančioje Tokijo parodoje japonai gali patvirtinti arba paneigti šiuos gandus.
Kokia jūsų nuomonė apie tokį galimą projektą? „Toyota“ jau ne kartą viešai pareiškė, kad jų tikslas yra atsikratyti nuobodžių automobilių gamintojo įvaizdžio. Galbūt tai toks sedanas ir yra vienas iš strateginių Japonijos pramonės gigantės ėjimų.