Tiksliai akimirksniu reaguodamas net į menkiausią greičio pedalo spustelėjimą ar vairo pasukimą, šis automobilis leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Tai ypač aktualu tiems, kurie prie vairo sėda ne būtinybės verčiami, o jausdami aistrą vairuoti.
Naujasis „GT 86“ su žemu ir ypač aerodinamišku kėbulu, tvirtai apgaubiančiu konstrukcinius tvirtinimo mazgus, sukurtas ant visiškai naujos platformos. Dėl važiavimo savybių „GT 86“ modelyje vengta montuoti sunkius, didelio litražo variklius. Atsigręžta į „Toyota“ sportinių automobilių ištakas: šis automobilis komplektuojamas su vieninteliu pasaulyje kompaktišku priekyje montuojamu „Boxer“ benzininiu varikliu su horizontaliai priešais išdėstytais cilindrais ir galiniais varančiaisiais ratais.
Unikalios formos galios agregatas ir kompaktiškiausia pasaulyje keturviečio konstrukcija, mažas svoris, ir žemas svorio centras leidžia užtikrinti optimalų galios bei svorio santykį.
Siekiant optimizuoti automobilio pusiausvyrą, kiek įmanoma žemiau įrengtas ir toliau į galą atitrauktas variklis bei vairuotojo vieta. Toks sprendimas lėmė beveik tobulą „GT 86“ svorio pasiskirstymą (53:47). Plokščias keturių cilindrų priekyje montuojamas „Boxer“ variklis ir žemiausias vairuotojo sėdynės aukštis, lyginant su visais kitais „Toyota“ serijiniais automobiliais, užtikrina ypač žemą „GT 86“ svorio centrą (tik 460 mm).
„GT 86“ montuojamas 2,0 litrų „Boxer“ tipo variklis su horizontaliai išdėstytais keturiais cilindrais ir įdiegta „Toyota D-4S” technologija.
Naujojo variklio, kurio cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga yra 86 x 86 mm, galia siekia 200 AG esant 7000 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 205 Nm esant 6600 aps./min. Šios techninės charakteristikos suteikia „GT 86“ gyvybingumo ir lemia patrauklias važiavimo savybes.
Plokščias keturių cilindrų variklis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine arba šešių pavarų automatine transmisija.
Galia į galinius ratus paskirstoma per riboto slydimo diferencialą, užtikrinant optimalią trauką ir sukibimą įvairiomis važiavimo sąlygomis. „GT 86“ ABS ir perjungiama VSC sistemos specialiai suderintos dinaminiam stabilumui užtikrinti, kad automobilis išliktų valdomas naudojant kuo mažiau elektronikos ir leistų patirti tikrą vairavimo malonumą.
Idealiai vairuotojui pritaikytame salone įkūnyta atnaujinta važiavimo sportiniu automobiliu samprata. Apie tai byloja kruopščiai apgalvota kiekvieno vairuotojo naudojamo elemento ergonomika ir funkcionalumas. „GT 86“ – tarsi natūraliai su vairuotoju suaugęs organizmas.
Sėdynių atlošai ir sėdimųjų vietų paviršiai lemia optimalią atramą posūkiuose. Be to, priekinės sėdynės forma sukurta ne tik galvojant apie patogumą, bet ir siekiant, jog alkūnės netrukdytų perjungti pavaras.
„Toyota GT 86“ modeliais bus pradėta prekiauti šią vasarą – nuo liepos mėn. Modelių su „Toyota Touch“ sistema, dviejų zonų automatiniu oro kondicionieriumi, „Smart Entry & Start“ sistema, ksenoniniais priekiniais žibintais ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais kaina prasideda nuo 104 990 LT.
Techniniai duomenys
Variklis: 1998 cm3 darbinio tūrio, 16 vožtuvų ir keturių cilindrų, „Boxer“ tipo, su DOHC tiesioginio įpurškimo sistema
Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga: 86 x 86 mm
Galia: 200 AG esant 7000 aps./min.
Sukimo momentas: 205 Nm esant 6400–6600 aps./min.
Stabdžiai: aušinamieji diskiniai
Pakaba: priekyje – „MacPherson“, gale – pusiau priklausoma
Pagreitėjimas iki 100 km/h: 7,6 s (8,2 s su automatine transmisija)
Maks. greitis: 226 km/h (210 km/h su automatine transmisija)
Pasipriešinimo koeficientas: 0,27
Kuro sąnaudos: 7,8 l/100 km (7,1 l/100 km su automatine transmisija)
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis): 4240/1775/1285 mm
Važiuoklės bazė: 2570 mm
Grynoji masė: 1239 kg
Svorio pasiskirstymo santykis: 53:47
Svorio centras: 460 mm
Ratai: 215/45R17