Šių metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas „FT-86 Open“ prototipas kai reikiant apgavo viso pasaulio spaudą – buvo tikima, serijinio kabrioleto debiutas jau ne už kalnų.
Neįvardijami „Toyota“ darbuotojai anksčiau tvirtino, kad GT86 buvo projektuojamas su mintimi, jog vėliau bus pristatyta ir versija be stogo, tačiau „Subaru“ su tokiais teiginiais nesutinka.
„Toyota“ valdybos nariai šiuo metu nemato rinkos tokiam sportiškui kabrioletui. Planuose iki 2015-ųjų pabaigos taip pat nėra jokių užuominų apie „GT86 Open“, tačiau „What Car?“ priduria, kad prireikus šis projektas būtų užbaigtas labai greitai.
Kodėl japonai atsisakė šio automobilio idėjos? „Toyota GT86“ modelio filosofija buvo sutelkta į lengvumą bei grakštų valdymą, tačiau kabrioletas, pasak neįvardijamų kompanijos darbuotojų, būtų kiek sunkesnis. Tam būtų modifikuojamas mašinos dugnas, kad išlaikyti tokius pačius standumo parametrus. Būtent dėl to šio modelio artimiausiu laiku nepamatysime.
Japonijos pramonės gigantė atsisakė oficialiai pakomentuoti šio automobilio likimo klausimą. Tokį sprendimą atstovai argumentavo, sakydami, kad tai – tik eilinė spekuliacija, o ar mašina bus gaminama, ar ne – parodys laikas.