Pradėkime nuo „Toyota Prius G Sports Concept“. Tai gerai žinomo hibrido „Prius“ sportiška versija. Ji tik paaštrina gandus, kad japonai dirba prie sportiško hibrido, kuris konkuruos su „Honda CR–Z“.
„Auris“ taip pat sulaukė šiokių tokių naujovių. „TRD Auris GT Concept“ gavo papildomų aerodinamikos elementų, naujus ratus ir ryškiai geltoną spalvą. Taip pat starto finišo juostos motyvų lipduką ant šono.
Trečiasis „Toyota“ konceptas stende – „GRMN iQ Racing Concept“. Spėjame, kad jį išvysime lenktynių trasoje naujoje lenktynių serijoje Japonijoje.
„Lexus“. „F–Sport CT200h“ yra vienintelis iš visų premjerų, kuris bus gaminamas serijiniu būdu. Tai bus sportiškesnė CT hečbeko versija su kitokiais buferiais, naujais slenksčiais, ratais ir t. t. Po variklio dangčiu jokių pakeitimų nuo standartinio CT200h. Pasak „Lexus“, jam ir taip gana jėgos – 140 AG.
Modelis „Lexus IS F Club Circuit Sports Racer“ standartinį IS F įvelka į lenktynininko kostiumą ir siūlo juo dalyvauti žiedinėse lenktynėse. Mechaniniai agregatai tie patys. Jis kiek palengvintas, sumontuoti saugos lankai bei sportinės sėdynės. Ir du žibintai priekyje naktinėms lenktynėms.
Ir galiausiai – superautomobilis „Gazoo Racing LFA“. Jis jau matytas – pernai „Lexus“ juo lenktyniavo Niurburgringo 24 vlandų lenktynėse. Tiesa, sėkme jose pasigirti negalėjo.