Žiūrėkite

Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“

2011 12 11

„Toyota“ planuoja naują dizaino kryptį

Japoniškų „Toyota“ automobilių dizainas patirs tikrą revoliuciją – šiam reikalui „Toyota“ vadovas Akio Toyoda pakvietė bendradarbiauti Tokuo Fukuichi. Kompanijoje jis bus atsakingas už naują „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių stilių ir dizainą.
„Toyota FCV-R“
„Toyota FCV-R“ / Gamintojo nuotr.

„Mūsų automobiliai neprivalo turėti kažkokios prasmės, jie turi būti šaunūs. Naujas automobilių dizainas privalo atskleisti automobilio charakterį“, – sakė A.Toyoda.

Hibridiniai „Toyota“ modeliai techniškai yra vykę automobiliai, tačiau dėl nuobodaus dizaino jie nėra įsimintini. „Hibridiniai „Toyota“ automobiliai turi taupios mašinos įvaizdį, tačiau jis turi pasikeisti. Automobiliai privalo būti ekonomiški ir šaunūs“, – pasakojo „Toyota“ vadovas.

Naujas dizaino ir stiliaus vadovas T.Fukuichi teigia, kad „Toyota“ automobilių gamintojas labai daug laiko skiria automobilio kokybei ir efektyvumui. Laiko stiliui ar dizainui nebelieka. Jis teigia, kad dauguma pasiūlomų stiliaus ir dizaino idėjų būna nepritaikomos. Jos yra filtruojamos, kad nelemtų automobilio kokybės ir surinkimo, todėl galutiniame rezultate automobilis būna toks nepastebimas ir nuobodus.

Kada pasirodys pirmieji naujojo dizaino vadovo darbai nėra aišku, bet naujojo „Lexus GS“ priekis yra suprojektuotas būtent šio žmogaus. „Lexus Europe“ prezidentas apie naujojo GS dizainą sakė: „Jeigu kai kuriems pirkėjams šis automobilio dizainas yra nepriimtinas, reiškia, mes viską darome gerai.“

Šiuo metu pasaulinėje rinkoje „Toyota“ yra trečioje vietoje. Pagal produkcijos skaičių ją per dvejus metus aplenkė „Volkswagen“ ir „GM“ korporacijos. Šiemet „Toyota“ produkcija siekia 7,8 milijono automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos