Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 16

„Toyota“ prabilo apie elektromobilį su mechanine pavarų dėže

Jeigu „Toyota“ įvykdys savo pažadą, mechanines pavarų dėžes jie žada naudoti sportiškiems elektromobiliams ir hibridams. Taip būtų pasiekta dviguba nauda.
Toyota 2000GT EV
Toyota 2000GT EV / Gamintojo nuotr.

Pirmasis mechaninės pavarų dėžės pliusas elektromobiliui, tai ilgiau tarnaujantys ir ne taip greitai išsikraunantys akumuliatoriai. Antrasis privalumas, tai galimybė paversti elektromobilius smagesniais vairuoti. Šiuo metu elektromobilių skeptikai teigia, kad juos vairuoti tiesiog nėra įdomu. „Toyota“ žada šią padėtį ištaisyti ir tai gali tapti tikra elektromobilių revoliucija.

Kol kas „Toyota“ nesako, kada ruošiasi pagaminti pirmą elektromobilį su mechanine greičių dėže, tačiau hibridiniams automobiliams ji turėtų būti pradėta montuoti per ateinančius tris metus. Tuo tarpu pirmasis sportinis elektromobilis su mechanine pavarų dėže, tikėtina, naudos nemažai elementų, kurie buvo panaudoti kuriant „Toyota 2000GT EV“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?