Nors „Adventure“ prierašas turbūt labiau tiktų GT 86 kupė, palikime jį ramybėje. Kita vertus, apie „Toyota RAV4 Adventure“ daug pasakyti irgi negalime – jokia informacija apie jį nėra žinoma. Galbūt „Toyota“ informacinių technologijų sistemos šįkart „nesudirbo“, galbūt tai – nauja ir neatskleista japonų taktika. Bet variklio/pavarų dėžės/komplektacijos ir kitų „Adventure“ ypatybių nežinome.
Netgi nėra žinoma, ar tai yra tik konceptas, ar jį galėsime pamatyti ir gamintojo atstovybėse.
Tačiau vizualiai įvertinti jį galima. Vaizdas – iki pritrenkiančio trūksta, tačiau jis tikrai neblogas. 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai važiavimo konforto turbūt neprideda, tačiau atrodo gražiai. Kėbulo linija neatrodo žemesnė nei paprasto modelio, nors priekyje prie buferio ir pritvirtintas pažeminimas. Didesnės ratų arkos, priekiniai žibintai su LED lemputėmis, dviejų dalių priešrūkiniai žibintai – šie dalykai sumontuoti preciziškai ir šiam visureigiui tinka. Jeigu tik „Adventure“ brėžiniai nepradės rinkti dulkių „Toyota“ inžinierių stalčiuose.