Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 06

„Toyota RAV4“: nuotykis tęsiasi

Nežinia, kodėl naujausiam savo kūriniui RAV4 japonai suteikė prierašą „Adventure“ (liet. nuotykis). Jis nei pretenduoja tapti purvinu metalo gabalu bekelėje, nei kapstytis po karjerus. Na, nebent japonai nori važiavimą su pora vaikų į prekybos centrą paversti nuotykiu.
„Toyota RAV4 Adventure“
„Toyota RAV4 Adventure“ / Mato Buzelio nuotr.

Nors „Adventure“ prierašas turbūt labiau tiktų GT 86 kupė, palikime jį ramybėje. Kita vertus, apie „Toyota RAV4 Adventure“ daug pasakyti irgi negalime – jokia informacija apie jį nėra žinoma. Galbūt „Toyota“ informacinių technologijų sistemos šįkart „nesudirbo“, galbūt tai – nauja ir neatskleista japonų taktika. Bet variklio/pavarų dėžės/komplektacijos ir kitų „Adventure“ ypatybių nežinome.

Netgi nėra žinoma, ar tai yra tik konceptas, ar jį galėsime pamatyti ir gamintojo atstovybėse. 

Tačiau vizualiai įvertinti jį galima. Vaizdas – iki pritrenkiančio trūksta, tačiau jis tikrai neblogas. 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai važiavimo konforto turbūt neprideda, tačiau atrodo gražiai. Kėbulo linija neatrodo žemesnė nei paprasto modelio, nors priekyje prie buferio ir pritvirtintas pažeminimas. Didesnės ratų arkos, priekiniai žibintai su LED lemputėmis, dviejų dalių priešrūkiniai žibintai – šie dalykai sumontuoti preciziškai ir šiam visureigiui tinka. Jeigu tik „Adventure“ brėžiniai nepradės rinkti dulkių „Toyota“ inžinierių stalčiuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs