Panašu, jog „Toyota“ neseks „Honda“ koncerno pavyzdžiu. Mat, pastaroji kompanija šiek tiek apkarpė savo biudžetą, o tai smarkiai atsiliepė į JAV rinką orientuoto 2011-ųjų „Civic“ salono kokybei. Japonų netenkino žiniasklaidos bei vairuotojų kritika, todėl 2012-aisiais jie šioje rinkoje pristatė atnaujintą „Civic“ saloną.
„Nepatenkintų klientų kritika nuaidėjo su dideliais atgarsiais. Tai – blogas pavyzdys“, - teigia Richardas LoFaso, vienas iš „Toyota“ vadybos skyriaus vadovų.
LoFaso neatskleidė jokių konkrečių detalių apie naująjį „Corolla“ modelį, tačiau patikino, jog jis nuo kitų savo klasės atstovų išsiskirs ne tik nepriekaištingos kokybės salonu.
„Daugiau dėmesio ketiname skirti penkiems pagrindiniams dalykams: labiau išsiskiriančiam dizainui, geresnėms važiavimo savybėms, salono kokybei bei izoliacijai nuo išorinio pasaulio, saugumo gerinimui ir degalų sąnaudų mažinimui“, - teigia Richardas LoFaso. „Kiekvienas naujas „Toyota“ modelis bus surenkamas, atsižvelgiant į šiuos aspektus.“