„Hyundai Santa Fe“ bus pirmasis koncerno visureigis, kurio išvaizda atspindės naują dizaino kalbą – „Audros linijas“. Ateityje „audros linijomis“ turėtų puikuotis ir kiti „Hyundai“ visureigiai.
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ eskizai |
„Santa Fe“ yra prabangiausias „Hyundai“ visureigis, kurio pardavimo apimtys nuo 2000 metų, kai pasirodė pirmoji „Santa Fe“ karta, siekia 2,56 milijono.
„Hyundai“ ir toliau lieka ištikima savo „takios skulptūros“ dizaino filosofijai, o „audros linijų“ koncepcija bus pritaikyta visureigių dizainui, siekiant automobilio išvaizdoje atskleisti audros suformuotų gamtos objektų grožį. Tokia dizaino kalba sukuria daugiabriaunes ir iškilias linijas, o pats automobilis atrodo agresyvesnis ir dinamiškesnis. „Santa Fe“ taip pat turės atpažįstamas korio akutės formos radiatoriaus groteles ir platesnius bamperius.
Nepaisant to, kad visureigis svers maždaug dvi tonas, jo išvaizda bus aptaki, dinamiška ir kupina išraiškingų detalių. „Santa Fe“ kūrėjai teigia, kad pagrindinės vertybės, kurias jie stengėsi įkūnyti naujame automobilyje yra išbaigtumas, išmanumas ir praktiškumas. Koncerno vadovai naujajam „Santa Fe“ pranašauja pasaulinę pardavimo sėkmę, motyvuodami tuo, kad visureigis bus išskirtinės išvaizdos, kimšte prikimštas naujausių technologijų ir patogus kasdieniam naudojimui.