Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 11 02

Trečiosios kartos „Nissan GT-R“: keli patobulinimai ir nauji rekordai

2007-ųjų gruodžio 6 dieną „Ferrari“, „Porsche“ ir kiti sportiškų automobilių gamintojai norėtų ištrinti iš istorijos. Būtent tądien Tokijo automobilių parodoje „Renault-Nissan“ generalinis direktorius Carlosas Ghosnas iškilmingai pristatė naujausią japonų kūrinį: 2002 metais nutrauktos „Skyline“ serijos tęsinį, superautomobilį „Nissan GT-R“.
„Nissan GT-R“
„Nissan GT-R“ / Gamintojo nuotr.

Nepasižymėjęs išskirtiniu cilindrų ar arklio galių skaičiumi, „Nissan“ kūrinys išsiskyrė specifinėmis valdymo savybėmis, kurios leido pagrindinėje sportiškų automobilių „matavimosi“ vietoje Niurburgringe parodyti beprotiškai gerą vieno rato įveikimo laiką: 7 min. 38 s.

Nuo 2007-ųjų GT-R sulaukė ne vieno patobulinimo ir kiekvienas jų pabarstydavo druskos ant kitų superautomobilių gamintojų. Juk žvelgiant iš vartotojo pusės, kaip gali būti, kad geresnes technines savybes turintis kažkokio japono kūrinys kainuoja dvigubai-trigubai mažiau nei pripažintų superautomobilių gamintojų italų modeliai? Žinoma, į šią kainą neįtraukiant dizaino bei automobilių gamintojo istorijos.

Naujausias GT-R, pasirodysiantis kitų metų pavasarį, vėl verčia be perstojo rūkyti cigaretes visus vokiečius ir italus. 2,7 s pagreitis nuo 0 iki 100 km/val., o vienas ratas Niurburgringe įveiktas per 7 min. 18,6 s. Tai – trečias geriausias visų laikų rezultatas tarp gamyklinių automobilių (pagal oficialų Niurburgringo trasos tinklaraštį Bridgetogantry.com). Tiesa, šiuo pasiekimu kol kas giriasi tik „Nissan“, o oficialiai jis nėra pripažintas, tačiau tai – tik laiko klausimas. „Ferrari Enzo“, „Porsche 911 GT3“, „Pagani Zonda F“ ir kiti jau seniai palikti užnugaryje. Geresni laikai yra tik „Lexus LFA Nurburgring Edition“ ir „Dodge Viper ACR“ sąskaitose.

Nors išoriškai „Nissan GT-R“ atsinaujina ne daugiau nei tą darė VII-IX „Mitsubishi Lancer Evolution“ versijos (ne kiekvienas ralio gerbėjas gali atskirti šiuos mitsus vieną nuo kito), techninės savybės pasikeičia į gerąją pusę. Šįkart variklio galia pakilo iki 545 AG (anot „Nissan“, šiuo metu gaminamas modelis išvysto 542 AG), jo reakcija dėl patobulintos degalų įpurškimo sistemos pakitusi, o pakitusi tepimo sistema užtikrina pastovų šio skysčio slėgį.

Taip pat patobulinta pakaba. Čia jau nieko neišmatuosi skaičiais, tad teks pasitikėti beletristiniais „Nissan“ žodžiais: „Spyruoklių ir stabilizatorių darbas buvo pagerintas, o svorio centras pažemintas“. O juos neblogai įrodo pagerėjęs Niurburgringo rato įveikimo laikas – lyginant su šiuo metu leidžiamu modeliu, jis geresnis 3 sekundėmis.

VIDEO: 2013 Nissan GT-R Debut (English)

VIDEO: Nissan GT-R: The Evolution of the Third Generation

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?