Kaip teigiama Bimmerfile.com, būsimasis naujos kartos dyzelinis agregatas turės šešis cilindrus bei daugiau nei 350 AG. Įdomu, kiek šis trijų litrų motoras turėtų sukimo momento? Dabartiniai trijų litrų dvi turbinas turintys dyzeliniai BMW varikliai išvysto 286 AG ir 580 Nm. Tad 700 Niutonų – ne riba? Galbūt netgi 800?
Anot BMW naujienų puslapio, naujasis variklis būtų montuojamas į X6 bei šeštosios serijos kupė modelius. O galėtų ir apie kokį „trečiuką“ pagalvoti – 1,6 tonos sveriantį trečios serijos modelį tie 350 AG ir beprotiškas kiekis Nm vežtų dar smagiau nei sunkius dviejų tonų masę viršijančius 6 kupė ar X6.
Tačiau įdomiausia yra tai, kad BMW M sportinių automobilių koncernas stipriai pridėjo rankas prie šio variklio kūrimo. Būtent jis buvo gerai žinomas kaip sugebantis į benzininį variklį sugrūsti keleto šimtų arklių kaimenę ir labai retai (niekad?) buvo asocijuojamas su dyzeliniais motorais.
Žinoma vokiečių tiuningo kompanija „Alpina“ jau turi sukūrusi keletą įspūdingų dyzelinių agregatų. „Audi“ ir „Peugeot“ skina pergales ilgų nuotolių lenktynėse su dyzelinu varomais automobiliais. Atėjo metas prie šios kompanijos prisijungti ir BMW?