2012 11 06

Turkijoje pristatomas naujas „Renault Fluence“

Stambulo automobilių parodoje pristatomas naujasis „Renault Fluence”. Modernus šio sedano dizainas ir novatoriškos technologijos tęs tarptautinę modelio karjerą bei pasiūlys vartotojams jų poreikius atitinkantį automobilį.
Naujasis „Renault Fluence“
Naujasis „Renault Fluence“ / Gamintojo nuotr.

„Pokyčiai naujajame „Renault Fluence” puikiai atitinka mūsų tarptautinių rinkų, tokių kaip Turkija ar Rusija, poreikius”, – pažymi „Renault Fluence” projekto marketingo vadovas Hyun-Young Kwak.

Modernus, dinamiškas stilius

Naujasis „Renault Fluence” pasižymi naujosios „Renault” dizaino kartos savybėmis. Priekinė automobilio dalis atitinka kitus naujus kompanijos modelius – plačios juodos juostos centre integruotas vertikalus chromo apdailos logotipas jam suteikia dinamišką išvaizdą.

Gamintojo nuotr./Naujasis Renault Fluence
Gamintojo nuotr./Naujasis „Renault Fluence“

Dienos metu naudojami šviesos diodų žibintai ir chromuotos/blizgios juodos spalvos apdaila taip pat prisideda prie modernios naujoko išvaizdos. Interjero dizainas tapo modernesnis, visuose modeliuose įdiegta skaitmeninė įranga. Salonas – itin erdvus, patobulintas naujais apmušalais, užtikrinančiais geriausią komfortą visame segmente.

Benzininiai ir dyzeliniai varikliai su automatine transmisija – geras derinys miestuose

Naujasis 1.6 16V 115 variklis veikia su naujos kartos „X-Tronic CVT” automatine transmisija, kuri užtikrina nepertraukiamą, komfortišką važiavimą, vairavimo malonumą ir pasižymi sumažėjusiomis degalų sąnaudomis, siekiančiomis nuo 1,3 l/100 km* iki 6,4 l/100 km*, ir 15 proc. sumažėjusia CO2 emisija iki 149g/km.

Naujasis „Renault Fluence” parduodamas ne tik su anksčiau naudotu dyzeliniu „dCi 110 EDC” (efektyvios dvigubos sankabos) varikliu, bet ir kitais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, naudosiančiais pažangią automatinę transmisiją.

Gamintojo nuotr./Naujasis Renault Fluence
Gamintojo nuotr./Naujasis „Renault Fluence“

Dyzelinių variklių pasirinkimas išplėstas naujuoju „dCi 130” varikliu (priklausomai nuo rinkos), kuris buvo teigiamai įvertintas dėl savo galios savybių ir teikiamo vairavimo malonumo. Šis 1,6 l darbinio tūrio dyzelinis variklis yra galingiausias savo klasėje, tačiau jo degalų sąnaudos tesiekia 4,6 l/100 km, o taršos rodiklis – 119 g CO2/km.

Naujajame „Renault Fluence” – platus technologijų ir inovacijų pasirinkimas

Naujasis „Renault Fluence” išsiskiria daugybe pagalbinių vairavimo technologijų – laisvų rankų kortele su nuotoliniu centriniu užraktu, priekiniu ir galiniu parkavimo jutikliu, automatiniu parkavimo stabdžiu – ši įranga tapo būtina važinėjantiesiems mieste.

Gamintojo nuotr./Naujasis Renault Fluence
Gamintojo nuotr./Naujasis „Renault Fluence“

Naujoji „Bluetooth“ garso sistema turi USB jungtis, kuriomis galima prijungti išorinius prietaisus. Aukštesnio lygio komplektacijose „Renault Fluence” turi ypatingą naujovę – „Renault R-Link” multimedijos sistemą, kurią dėl lietimui jautraus ekrano ir valdymo balsu nesudėtinga naudoti vairuojant. „Renault R-Link” turi navigacijos sistemą ir telefono funkciją bei gali būti prijungta prie nešiojamųjų muzikos grotuvų. Antrame etape po modelio pristatymo taip pat bus galimas priėjimas prie „R-Link Store” automobiliams skirtų programų katalogo, jos gali būti parsisiunčiamos taip pat, kaip ir išmaniuosiuose telefonuose.

Modelis bus gaminamas „Oyak-Renault” gamykloje Bursoje, o jo prekyba Turkijoje prasidės 2013 metų sausį. Naujasis „Renault Fluence” pirmą kartą viešai bus pristatytas 2012 metų lapkričio 2-11 d. vyksiančioje Stambulo automobilių parodoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis