Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 06 07

Kokie šaltiniai daro didžiausią įtaką renkantis automobilį?

Socialiniams tinklalapiams užvaldžius žmonių gyvenimus, imta diskutuoti, kad šie pamažu pakeis net automobilių atstovybes. Tačiau paskutiniai „Maritz Research“ atlikti „New Vehicle Customer Study (NVCS) tyrimai atskleidė, jog patikimas atstovybės darbuotojas vis dar pats svarbiausias patarėjas renkantis automobilį.
Automobilių pardavėjas
Automobilių pardavėjas / Gamintojo nuotr.

Tiesą sakant, pardavimų agentų patikimumas 2011 metais buvo įvertintas aukščiausiais balais, lyginant su pastaraisiais 5 metais. Didžiausias šiaurės Amerikoje automobilių tyrimas NVCS rėmėsi apklausomis. Tyrėjai klausė klientų, kokie žmonės ar informacijos šaltiniai daro didžiausią įtaką jų sprendimams pirkti vieną ar kitą automobilį. Tyrimų duomenimis, daugiausia įtakos turi šie šaltiniai:

  1. Atstovybių pardavimo agentai (21,9 proc.);
  2. Šeimos, draugų patarimai (18,7 proc.);
  3. Savininkų patarimai (18,4 proc.);
  4. Gamintojo ir pardavėjo el. svetainės (8,6 proc.);
  5. Trečiųjų šalių internetiniai puslapiai (6,4 proc.);
  6. Automobilių žurnalų apžvalgos (6,1 proc.);
  7. TV reklamos (4,0 proc.);
  8. Gamintojo ar pardavėjo parengtos brošiūros (3,2 proc.);
  9. Gamintojų ar pardavėjų remiami renginiai (2,4 proc.);
  10. Reklama spaudoje (1,7 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos