Tiesą sakant, pardavimų agentų patikimumas 2011 metais buvo įvertintas aukščiausiais balais, lyginant su pastaraisiais 5 metais. Didžiausias šiaurės Amerikoje automobilių tyrimas NVCS rėmėsi apklausomis. Tyrėjai klausė klientų, kokie žmonės ar informacijos šaltiniai daro didžiausią įtaką jų sprendimams pirkti vieną ar kitą automobilį. Tyrimų duomenimis, daugiausia įtakos turi šie šaltiniai:
- Atstovybių pardavimo agentai (21,9 proc.);
- Šeimos, draugų patarimai (18,7 proc.);
- Savininkų patarimai (18,4 proc.);
- Gamintojo ir pardavėjo el. svetainės (8,6 proc.);
- Trečiųjų šalių internetiniai puslapiai (6,4 proc.);
- Automobilių žurnalų apžvalgos (6,1 proc.);
- TV reklamos (4,0 proc.);
- Gamintojo ar pardavėjo parengtos brošiūros (3,2 proc.);
- Gamintojų ar pardavėjų remiami renginiai (2,4 proc.);
- Reklama spaudoje (1,7 proc.