2011 09 27

„Up!“ keičia pavardę – „Škoda Citigo“

„Škoda“ toliau plečia savo automobilių pasiūlą ir pristato septintąjį modelį savo gamoje – 3,56 m ilgio mažylį „Citigo“, su kuriuo žada rimtai konkuruoti A00 automobilių segmente. Naujasis „Citigo“ pasižymi itin erdviu salonu, juo galės keliauti keturi suaugę keleiviai. Iš pradžių automobilis bus siūlomas su trijų durelių kėbulu, o sekančiais metais pasirodys ir penkiadurė versija. Gamintojo namų rinkoje – Čekijoje – naujasis „Citigo“ debiutuos dar šiais metais, o kitose Europos šalyse bus pardavinėjamas nuo 2012 m. vasaros.
„Škoda Citigo“
„Škoda Citigo“

„Naujajam „Citigo“ skirtas ypatingas vaidmuo mūsų augimo strategijoje. Su juo tikimės rimtai konkuruoti labai perspektyviame automobilių rinkos segmente, – sako „Škoda“ valdybos pirmininkas Prof. Dr. h.c. Winfriedas Valandas. – Šis modelis pilnai atitinka markės filosofiją, išreikštą mūsų šūkyje „Simply Clever“. Nepaisant nedidelių matmenų, jame daug erdvės salone, automobilyje panaudota daug modernių technologijų ir medžiagų.“

„Škoda“ dizaineriams pavyko automobiliui suteikti patrauklią ir lengvai atpažįstamą išvaizdą. Radiatoriaus grotelės su vertikaliais segmentais ir chromo apvadu bei savitos formos priekiniai žibintai primena kitus čekų modelius. Tuo tarpu likusios kėbulo dalys sukurtos visiškai „nuo nulio“. Būdamas 3,56 metro ilgio, 1,65 metro pločio ir 1,48 metro aukščio, „Citigo“ yra vienas mažiausių automobilių A00 segmente. Tačiau jo bagažinė yra didžiausią tarp konkurentų – 251 litras. Be, to, nulenkus galinės sėdynės atlošą, krovinių skyriaus tūrį galima padidinti net iki 951 litro.

„Citigo“ saugumo požiūriu neturi sau lygių mažų automobilių segmente

„Citigo“ kūrėjau itin daug dėmesio skyrė keleivių saugumui. Pirmą kartą „Škoda“ automobilyje panaudotos dviejų segmentų priekinės saugos oro pagalvės, kurios itin efektyviai apsaugo vairuotojo ir priekinio keleivio galvą bei krūtinės ląstą.  Nepamirštos ir aktyviojo saugumo priemonės: pirkėjai galės užsisakyti stabdžių pagalbinę sistemą „City Safe Drive“, kuri automatiškai įsijungia važiuojant mažesniu nei 30 km/h greičiu ir padeda išvengti susidūrimo su priekyje lėtai riedančiu automobiliu. Kartu su savo broliu-dvyniu „Volkswagen up!“, naujasis „Citigo“ yra vienintelis modelis savo klasėje, kuriame siūloma ši automatinio avarinio stabdymo funkcija. Šių ir kitų saugumo elementų dėka „Citigo“ saugumo požiūriu neturi sau lygių mažų automobilių segmente.

Iš pradžių „Citigo“ rinkoje bus siūlomas su dviem benzininiais 3 cilindrų 1,0 litro darbo tūrio varikliais – 44 kW/60 AG  ir 55 kW/75 AG. Pirmoji versija vidutiniškai suvartoja 4,5 l benzino 100 km kelio ir į aplinką išmeta 105 g CO2 dujų, antroji – 4,7 l/100 km ir 108 g/km CO2. Su „Green Tec“ paketu automobilio vidutinės degalų sąnaudos yra atitinkamai 4,2 l/100 km ir 4,3 l/100 km, o vidutinė CO2 emisija – 97 g/km ir 99 g/km.

Gamintojų teigimu, pagrindiniais naujojo „Citigo“ pirkėjais turėtų būti jauni pavieniai vairuotojai, jaunos šeimos, ieškančios antro automobilio šeimoje, taip pat pagyvenę žmonės su mažesnėmis pajamomis. Kitaip tariant, tie pirkėjai, kurie ieško automobilio už prieinamą kainą ir yra racionalūs, tačiau besirūpinantys savo saugumu, komfortu, kokybe ir praktiškumu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis