15 000 dolerių. Ne, mes nesuklydome rašydami tris nulius, nes būtent tiek už mašinos išvalymą prašo (ir gauna!) Jungtiniuose Arabų Emyratuose įsikūrusi bendrovė „Monza Ultimate Dealing and Protection“. Kaip rašo „Daily Mail“, ši sudėtinga ir brangi procedūra trunka visą savaitę.
Tiesa, bet kokie ratai į šias dirbtuves neįriedės: „Monza“ švarina tik šios paslaugos, jų nuomone, vertus automobilius: „Ferrari“, „Maserati“, „Lamborghini“, „Aston Martin“, „Rolls Royce“ .
Už ką tokie pinigai? Ogi už know-how. Įmonės vadybininkai jau įtikino visus save gerbiančius gerų automobilių vairuotojus, kad kėbulus reikia plauti tik naudojant nanotechnologijas, išvengiant bet kokio žmogaus odos kontakto su metalinėmis dalimis, nepaliekant pirštų antspaudų.
Mašinų plovėjai šio darbo subtilybių apmokomi pusę metų, o vėliau prie brangiųjų automobilių darbuojasi mūvėdami specialias pirštines ir apsiginklavę mikroskopais, kad pašalintų akiai nematomas dalelytes. Vėliau jų darbą patikrina meistras – tikriausiai su dar galingesniu mikroskopu.
„Man tikrai sunku suprasti tuos, kurie išleidžia pasakiškus pinigus automobiliui, o paskui važiuoja į degalinę jo plauti arba daro tai kieme su vandeniu iš čiaupo. Mes nepoliruojame įbrėžimų r nelygumų, mes juos pašaliname“, – savo verslo filosofiją paaiškino „Monza“ įkūrėjas ir savininkas Federickas Faidhi.