Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 07 26

Už automobilio nuplovimą – 15 000 dolerių

Jums atrodo, kad permokėjote už savo automobilio plovimą ir salono valymą? Tuomet turime gerų žinių – kiek bebūtumėte sumokėję, tai – tikrai niekis palyginus su tuo, kiek ši paslauga kainuoja vienoje Dubajaus firmoje.
Raudonas automobilis
Raudonas automobilis

15 000 dolerių. Ne, mes nesuklydome rašydami tris nulius, nes būtent tiek už mašinos išvalymą prašo (ir gauna!) Jungtiniuose Arabų Emyratuose įsikūrusi bendrovė „Monza Ultimate Dealing and Protection“. Kaip rašo „Daily Mail“,  ši sudėtinga ir brangi procedūra trunka visą savaitę.

Tiesa, bet kokie ratai į šias dirbtuves neįriedės: „Monza“ švarina tik šios paslaugos, jų nuomone, vertus automobilius: „Ferrari“, „Maserati“, „Lamborghini“, „Aston Martin“, „Rolls Royce“ .

Už ką tokie pinigai? Ogi už know-how. Įmonės vadybininkai jau įtikino visus save gerbiančius gerų automobilių vairuotojus, kad kėbulus reikia plauti tik naudojant nanotechnologijas, išvengiant bet kokio žmogaus odos kontakto su metalinėmis dalimis, nepaliekant pirštų antspaudų.

Mašinų plovėjai šio darbo subtilybių apmokomi pusę metų, o vėliau prie brangiųjų automobilių darbuojasi mūvėdami specialias pirštines ir apsiginklavę mikroskopais, kad pašalintų akiai nematomas dalelytes. Vėliau jų darbą patikrina meistras – tikriausiai su dar galingesniu mikroskopu.

„Man tikrai sunku suprasti tuos, kurie išleidžia pasakiškus pinigus automobiliui, o paskui važiuoja į degalinę jo plauti arba daro tai kieme su vandeniu iš čiaupo. Mes nepoliruojame įbrėžimų r nelygumų, mes juos pašaliname“, – savo verslo filosofiją paaiškino „Monza“ įkūrėjas ir savininkas Federickas Faidhi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos