Apklausoje dalyvavo 80 tūkst. vairuotojų, kurie naujus automobilius įsigijo 2012-iais. Kaip parodė rezultatai, 11,4 procento jų pirko automobilius net jų neišmėginę. Net 80 procentų vartotojų prisipažino, kad automobilį jie pirko po to, kai visą informaciją sužinojo internete. Dažniausiai jie perka automobilį jo net neišmėginę arba net gyvai nematę savo akimis.
Tokia statistika nedžiugina automobilių pardavėjų. Pasak jų, bandomasis važiavimas yra viena iš jų pardavimo taktikų. Bandomasis važiavimas turi sujaudinti vairuotoją ir tai turi tapti jų pasirinkimo priežastimi. Vis dažniau vartotojai pasitiki žurnalistų nuomone ir į automobilių salonus eina pirkti tuos automobilius, apie kuriuos geriausiai atsiliepia jį mėginę profesionalūs vairuotojai. Teigiama, kad tai gali būti didelė klaida, nes tai kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam.
Taip pat nemažai vartotojų nori tapti pirmaisiais įsigijusiais naujausią modelį, todėl juo užsako dar prieš jiems pasirodant prekybos salonuose. Tokiu pavyzdžiu galima laikyti „Range Rover Evoque“ – Lietuvoje dalis vairuotojų jį įsigijo jo net neišmėginę.