2012 08 14

Vairuotojai naujus automobilius vis dažniau perka aklai

Kaip parodė tyrimai Jungtinėse Amerikos Valstijose, nemaža dalis vairuotojų automobilius perka jų net neišmėginę. Dažniausiai jie pasitiki internete rasta informacija.
„Google“ įkūrėjas Sergejus Brinas su „Project Glass“ interaktyviais akiniais
Asociatyvinė nuotr.: „Google“ įkūrėjas Sergejus Brinas su „Project Glass“ interaktyviais akiniais / „Scanpix“ nuotr.

Apklausoje dalyvavo 80 tūkst. vairuotojų, kurie naujus automobilius įsigijo 2012-iais. Kaip parodė rezultatai, 11,4 procento jų pirko automobilius net jų neišmėginę. Net 80 procentų vartotojų prisipažino, kad automobilį jie pirko po to, kai visą informaciją sužinojo internete. Dažniausiai jie perka automobilį jo net neišmėginę arba net gyvai nematę savo akimis.

Tokia statistika nedžiugina automobilių pardavėjų. Pasak jų, bandomasis važiavimas yra viena iš jų pardavimo taktikų. Bandomasis važiavimas turi sujaudinti vairuotoją ir tai turi tapti jų pasirinkimo priežastimi. Vis dažniau vartotojai pasitiki žurnalistų nuomone ir į automobilių salonus eina pirkti tuos automobilius, apie kuriuos geriausiai atsiliepia jį mėginę profesionalūs vairuotojai. Teigiama, kad tai gali būti didelė klaida, nes tai kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam.

Taip pat nemažai vartotojų nori tapti pirmaisiais įsigijusiais naujausią modelį, todėl juo užsako dar prieš jiems pasirodant prekybos salonuose. Tokiu pavyzdžiu galima laikyti „Range Rover Evoque“ – Lietuvoje dalis vairuotojų jį įsigijo jo net neišmėginę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų