2013 03 25

„Veyron“ „Mustang“ kailyje: „Shelby Mustang 1000 S/C“ su 1200 AG

Antraštės tiesiogiai suprasti nereikėtų – šis automobilis neturi W16 variklio su keturiais turbokompresoriais. Neturi ir visų varančiųjų ratų. Tačiau galingas motoras generuoja tiek pat galios, kaip ir „Veyron Super Sport“ – 1200 AG.
„Shelby Mustang 1000 S/C“
„Shelby Mustang 1000 S/C“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Ford

„Shelby“ praneša, kad šį monstrą jie pristatys Niujorko automobilių parodoje. „Mustang 1000 S/C“ turės 5,8 litro V8 jėgaine su kaltiniais stūmokliais, švaistikliais bei alkūniniu velenu. Kaip sufleruoja automobilio pavadinimas, varikliui keturženklius galios parametrus pasiekti padės milžiniškas mechaninis kompresorius.

Žinoma, šis modelis nuo „įprastų“ GT500 versijų išsiskirs ir didesniais stabdžių diskais, reguliuojamais pakabos elementais. Nors ir GT500 su 662 AG iki 100 km/h įsibėgėja maždaug per 3,5 sekundės, tikėtina, kad beveik dvigubai galingesnė versija demonstruos panašų pagreičio iki 100 km/h rezultatą. Mat, daugiau nei tūkstantį arklio galių į asfaltą perduoti per du (galinius) varančiuosius ratus – ne taip jau paprasta.

Nors ir neskelbiama, koks bus maksimalus šių versijų greitis, tikėtina, kad smarkiai viršys „Mustang GT500“ deklaruojamus 323 km/h. „Ford“ kartu su „Shelby“ pagamins tik 100 tokių modelių, tuo tarpu vieno egzemplioriaus kaina sieks beveik 155 tūkst. JAV dolerių (apie 411 tūkst. Lt).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos