Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 05 22

Vežėjai atrado naują būdą taupyti – naudoti dviaukštes puspriekabes

Siekdami našumo vežėjai atranda naujų būdų, leidžiančių ne tik sutaupyti, bet ir pergabenti daugiau krovinių. Vienas jų – dviaukštės puspriekabės, išsprendžiančios nemažai rebusų ir sumažinančios įmonių vadovų galvos skausmus, rašoma „Schwarzmüller“ pranešime spaudai.
Dviaukštė „Schwarzmüller“ puspriekabė
Dviaukštė „Schwarzmüller“ puspriekabė / „Schwarzmüller“ nuotr.

„Dviaukštės puspriekabės nėra naujiena rinkoje, tačiau daug kam tai vis dar nežinomas produktas. Nors jos ir brangesnės nei įprastos puspriekabės, vis dėlto jomis galima vienu metu gabenti daugiau krovinių, tad ekonomija – akivaizdi“, – teigė „Schwarzmüller“ puspriekabių ir priekabų gamintojams atstovaujančios įmonės „Ligranta“ pardavimų vadovas Mindaugas Mockaitis. 

Pervežimais užsiimančių įmonių vadovai, kurie įsigijo būtent tokias puspriekabes, vienareikšmiškai teigia, kad jų darbas palengvėjo, išsiplėtė pervežimo galimybės. Į pasikrovimo vietą dabar reikia siųsti ne dvi transporto priemones, o vieną. 

UAB „LMH Baltic“ šiuo produktu įmonės parką papildė dar 2011 metais. Įmonės direktoriaus pavaduotojas Aurimas Pilkauskas vardina priežastis, kodėl susidomėjo būtent tokiomis dviaukštėmis transporto priemonėmis.

„Mūsų įmonė užsiima dalinių krovinių pervežimu iš/į Europos valstybių iš/į Pabaltijo valstybes. Kroviniai būna įvairiausių dydžių ir išmatavimų – ilgi, trumpi, lengvi, sunkūs – dviaukštės puspriekabės universalumas leidžia mums pakrauti krovinius taip, kad jie būtų sukrauti dviem aukštais, bet vieni su kitais nesiliestų, nebūtų „gniuždomi“ ir būtų pilnai išnaudotas puspriekabės tūris. Todėl tokio tipo puspriekabės mums tiko optimaliai, o klientai yra patenkinti, kad kroviniai be pažeidimų gabenami į iškrovimo/pakrovimo vietas“ – privalumus dėstė atstovas. 

Pasak įmonės „Samarina“ direktoriaus Alfredo Pacevičiaus, dviaukščių puspriekabių nauda ir atsipirkimas pateisina lūkesčius - pajamos padidėja 30-50 procentų, nes galima sukomplektuoti į vieną puspriekabę 1,5 puspriekabės krovinių. Įmonėje šios transporto priemonės jau važiuoja ir gabena krovinius dvejus metus. „Vienu metu vežti įvairiausius krovinius – paletes, mažagabarites pakuotes ar ilgas konstrukcijas – didelis konkurencinis pranašumas, tuo mes galime džiaugtis“ – su šypsena kalbėjo vyras. 

Ši transporto priemonė turi ir daugiau privalumų – stovų skaičius yra dvigubai didesnis, rėmo konstrukcija papildomai sustiprinta, todėl transporto priemonė patvaresnė vežant sunkius krovinius.

Vežėjų atstovai taip pat pabrėžia, kad dar vienas dviaukštės puspriekabės privalumas – jos universalumas. Kai antras puspriekabės aukštas nereikalingas, vairuotojas ją gali lengvai transformuoti į įprastinę užuolaidinę puspriekabę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs