Po nuostabiu kėbulu slepiasi „Ferrari F430“ važiuoklė ir variklis. Šio automobilio šeimininkas ponas Glickenhausas yra sakęs, kad naudoti dar „aštresnius“ ir tik lenktynių trasai naudojamus agregatus atsisakė dėl vieno tikslo – jis šiuo automobiliu nori pasivažinėti ir paprastais keliais.
Nuotraukų galerijoje matome kaip šis automobilis atliko pirmuosius testus lenktynių trasoje. Komanda ir vairuotojai jį tobulins iki pat Niurburgringo 24h lenktynių pradžios, kur jis susigrums su kitais lenktynių dalyviais. Šio P4/5 klasėje taip pat važiuos ir „Porsche 918 RSR Hybrid“ automobilis praeitą savaitę pristatytas Detroito automobilių parodoje.
Kaip jau minėjome, jo kėbulas sukurtas „Pininfarina“ dizaino biure. Tačiau patys Jimo mechanikai šiuos brėžinius pavertė realybe. Naudodami anglies pluoštą ir kitas lengvas medžiagas, komanda sukūrė konstrukciją, kuri yra ypač lengva, bet labai tvirta. Tai geras receptas sukurti automobilį 24h lenktynėms.