Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Skardinis „Dacia Duster“ ratlankis |
Galvojate, mes juokaujame? Tikrai ne. Blizgučių kupinoje parodoje, kur debiutuoja vienas už kitą brangesni superautomobiliai, „Duster“ jaučiasi tiesiog puikiai. Įsivaizduokite, į labai turtingų žmonių vakarėlį ateina eilinis darbininkas, pasiriša kaklaraištį ir bando jaustis lygiu. Nesiseka, nes širdyje plaka didelė darbininko širdis, kuri neleidžia įsijausti į „grietinėlės“ pokalbius.
Taip ir „Duster“ Ženevoje – geriausiai jaučiasi toks, koks yra širdyje. Pigus, paprastas, labai tvirtas ir, be jokios abejonės, savotiškai gražus. Skardiniai ratlankiai tik pabrėžia jo būdą. Ir žmonėms tai patinka. Net Ženevoje.
Šalia jo ir visi kiti „Dacia“ modeliai atrodo kiek kukliau, nei, tarkime, automobiliai „Ford“ stende. Taip ir yra, jie pigesni ir kuklesni. Kad ir naujasis Ženevoje debiutavęs „Logan MCV“ universalas. Tikrai geriau už savo pirmtaką atrodantis modelis turėtų tapti populiarus tiek mūsų Europos gale, tiek Ispanijoje ar Italijoje, kur „Dacia“ tampa vis populiaresnis.
Galime drąsiai konstatuoti, kad baigėsi tie laikai, kai į „Dacia“ automobilius gatvėje pirštais badė. Šiandien jie atrodo gerokai paūgėję ir pasiruošę kovoms su konkurentais. Tik viena, konkurentų jie nelabai turi. Tik gandai sklando apie pigesnę „Volkswagen“ koncerno markę, „Nissan“ po daugelio metų prikeltą „Datsun“ ženklą…