2013 03 05

Vienintelis Ženevoje – „Dacia Duster“ su skardiniais ratlankiais (ir tai yra labai gerai)

„Dacia“ stendas Ženevos automobilių parodoje – tikrai ypatingas. Nes jame, apšviestas gražiausiomis šviesomis, stovi labai išskirtinis automobilis. Pačių įspūdingiausių superautomobilių pasaulyje šis „Duster“ išsiskiria savo nuostabiais… skardiniais ratlankiais.
„Dacia Duster“ Ženevos parodoje
„Dacia Duster“ Ženevos parodoje / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Skardinis „Dacia Duster“ ratlankis
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Skardinis „Dacia Duster“ ratlankis

Galvojate, mes juokaujame? Tikrai ne. Blizgučių kupinoje parodoje, kur debiutuoja vienas už kitą brangesni superautomobiliai, „Duster“ jaučiasi tiesiog puikiai. Įsivaizduokite, į labai turtingų žmonių vakarėlį ateina eilinis darbininkas, pasiriša kaklaraištį ir bando jaustis lygiu. Nesiseka, nes širdyje plaka didelė darbininko širdis, kuri neleidžia įsijausti į „grietinėlės“ pokalbius.

Taip ir „Duster“ Ženevoje – geriausiai jaučiasi toks, koks yra širdyje. Pigus, paprastas, labai tvirtas ir, be jokios abejonės, savotiškai gražus. Skardiniai ratlankiai tik pabrėžia jo būdą. Ir žmonėms tai patinka. Net Ženevoje.

Šalia jo ir visi kiti „Dacia“ modeliai atrodo kiek kukliau, nei, tarkime, automobiliai „Ford“ stende. Taip ir yra, jie pigesni ir kuklesni. Kad ir naujasis Ženevoje debiutavęs „Logan MCV“ universalas. Tikrai geriau už savo pirmtaką atrodantis modelis turėtų tapti populiarus tiek mūsų Europos gale, tiek Ispanijoje ar Italijoje, kur „Dacia“ tampa vis populiaresnis.

Galime drąsiai konstatuoti, kad baigėsi tie laikai, kai į „Dacia“ automobilius gatvėje pirštais badė. Šiandien jie atrodo gerokai paūgėję ir pasiruošę kovoms su konkurentais. Tik viena, konkurentų jie nelabai turi. Tik gandai sklando apie pigesnę „Volkswagen“ koncerno markę, „Nissan“ po daugelio metų prikeltą „Datsun“ ženklą…

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis