Visų pirma, įrengtoje trasoje kas greitesnis išsiaiškino benzininiai automobiliai – „Mitsubishi Lancer Evo X“, „Subaru Impreza STI“ ir „Volkswagen Golf GTI“. Šioje trijulėje greičiausias buvo STI.
Tada trasoje pasirodė 283 tūkst. litų kainuojantis greičiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas elektrinis automobilis – amerikietiškas „Tesla Roadster“.
Šis jokio garso neskleidžiantis elektromobilis, nors ir važiavęs su viršsvoriu – ekipažą sudarė du žmonės, buvo greitesnis už visus. Už greičiausią benzininį, STI, kirsdamas finišo liniją jis buvo greitesnis apie puse sekundės.
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Lenktynių akimirka |
Gal tai nebuvo visiškai teisingos lenktynės – „Tesla“ net kelis kartus brangesnė už visus konkurentus su vidaus degimo varikliu. Tačiau pačiu svarbiausiu parametru, galia, visi automobiliai buvo beveik lygūs – visų jų varikliai pasiekia apie 280 AG.
Iki 100 km/h per 3,7 sek. įsibėgėjantis elektrinis „Roadster“ visus lenkė dėl elektriniams varikliams būdingo gero sukimo momento nuo sūkių „apačios“ – vos pajudėjęs nuo starto linijos amerikiečių elektromobilis visą savo galią išsiunčia į galinius varomus ratus.