BMW 3 serija pasiekė aukščiausią rezultatą, vertinant pėsčiųjų apsaugos kriterijus (78 proc.). „Peugeot 208“ buvo įvertintas 61 proc. Tai gan geri rezultatai, atsižvelgiant į tai, kad „EuroNCAP“ nustatytas penkių žvaigždučių „slenkstis“ šiems metams yra 60 proc.
Tyrimuose puikiai pasirodė ir „Mazda CX-5“, surinkęs 64 proc., bei „Hyundai i30“ (67 proc.). Abiejuose šoninės įtakos testuose „Mazda CX-5“ surinko maksimalų balų skaičių. Kol kas tokį rezultatą pavyko pasiekti tik šiam automobiliui.
„Hyundai i30“ parodė silpną krūtinės apsaugą, susidūrus su šonine kliūtimi, tačiau vaikų saugumo teste šiam modeliui pavyko pasiekti aukščiausius rezultatus.
Penkias žvaigždutes gavęs „Mazda CX-5“ modelis bei BMW 3 serijos modelis gali pasiūlyti AEB (angl. „Autonomous Emergency Braking System“) saugumo sistemą. Ji, nepriklausomai nuo vairuotojo veiksnių, „atpažįsta“ avarijos grėsmę bei pati stabdo automobilį arba sumažina jo greitį.
„Euro NCAP“ generalinio sekretoriaus Michielo van Ratingeno teigimu, jeigu visi automobiliai turėtų šią sistemą, avarijų keliuose būtų kur kas mažiau.
Birželio 13 d. savo 15 metų jubiliejų švęsianti „Euro NCAP“ organizacija atskleis naujos kartos saugumo programą bei demonstruos technologijų, tokių kaip AEB, naudą.
Dar svarbu paminėti, kad „Audi“ gavo prestižinį „EuroNCAP“ apdovanojimą už „Pre Sense front plus“ saugumo technologiją. Tokią technologiją turi „Audi A6“ modelis.