„Vos 88 g „Corsa“ anglies dvideginio tarša dar kartą pabrėžia „Opel“ pirmaujantį vaidmenį vystant tvaraus mobilumo sprendimus. Per penkerius metus, mums pavyko degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą sumažinti 26 proc. lyginant su pirmąja „Corsa ecoFlex“ versija, tačiau efektyvumas padidėjo daugiau nei 26 proc. Mūsų klientai vertina šiuos gamtai draugiškus pasiekimus,“ – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ inžinerijos viceprezidentas, apibendrindamas taupaus automobilio naudą.
„Opel” inžinerijos pasiekimas: degalų sąnaudos mažesnės net 7 proc.
Paskutinės kartos, 2011 metų 1,3 l, „CDTI ecoFLEX Corsa” degalų sąnaudos buvo labai kuklios – tik 3,5 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša vos 94 g/km. Naujausios „Corsa” versijos šie rodikliai dar geresni – degalų sąnaudos 0,2 l mažesnės, o anglies dvideginio tarša mažesnė 6 gramais. Tai absoliutus taupumo čempionas „Opel” dyzelinių variantų pasiūlyme.
Norint pasiekti 7 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą, buvo atlikta nemažai patobulinimų. Turbodyzelinis variantas buvo patobulintas nauju alyvos tiekimo siurbliu, kuris sukuria tik reikiamą alyvos slėgį. Siurblio tiekiamos alyvos kiekis būna skirtingas priklausomai nuo variklio apkrovos, taip sumažindamas degalų sąnaudas iki minimumo. Mažo klampumo transmisijos alyvos naudojimas taip pat lemia mažesnes degalų sąnaudas. Visi variklio valdymo modulyje esantys duomenys buvo suapvalinti.
Nuo 2012 m. lapkričio mėn. į „Corsa“ modelius bus montuojamos naujos kartos mechaninės pavarų dėžės, kurios užtikrina sklandų ir tikslų pavarų perjungimą. Inžinieriams pavyko sumažinti pavaros svirties perjungimo eigą bei pavarų laipsnių perjungimo trintį.
Pavarų dėžės buvo surinktos naudojant naujas detales, tokias kaip pavaros krumpliaračiai, o kitos detalės – pavarų perjungimo svirtis ir velenas – modernizuoti. Viso to rezultatas: komfortiškas pavarų perjungimas, nepaisant šiltų ar šaltų oro sąlygų. Naujas 85/65 R15 mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos taip pat prisideda prie „Corsa“ draugiškumo gamtai. Nepaisant ekonomiškumo rodiklių, efektyvumas – stebinantis. 190 Nm sukamasis momentas pasiekiamas jau tarp 1750 ir 3250 aps./min. 70 kW/95 AG turbodyzelinė „Corsa” iki 100 km/h įsibėgėja vos per 12,3 sekundes ir išvysto 177 km/h maksimalų greitį.
Optimizuota važiuoklė: dar daugiau komforto, o valdymas dar tikslesnis
„Opel” inžinieriai patobulino visų „Corsa“ variantų važiuokles (išskyrus „OPC Nürburgring Edition“ variantą). Pakabos ir amortizavimo sistema dar geriau sugeria kelio nelygumus, todėl važiavimas tampa komfortiškesnis. Tai ypač jaučiama važiuojant nelygiais keliais ar mažu greičiu riedant miesto gatvelėmis. Gamtą tausojantys „ecoFlex“ vairuotojai gali mėgautis patikima, puikiai valdoma važiuokle.
Jau 30 metų, „Opel Corsa” buvo neatsiejama nuo mobilumo Europos keliuose. Šiuo metu „Corsa“ modelio pardavimai sudaro daugiau nei 28 proc. visų „Opel/Vauxhall“ modelių pardavimų. Iki šios dienos parduota 12 mln., jau keturių kartų „Corsa“ modelio versijų. „Corsa“ galima rinktis su dyzeliniu, benzininiu ir LPG varikliu, kurių galios yra nuo 51 kW/70 AG iki 155 kW/210 AG.
„ecoFLEX” modeliai ir elektra varoma „Ampera”: „Opel” madingas su gamtai draugiškais modeliais
„Opel” siūlomi „ecoFLEX” variantai yra ne tik taupūs, bet ir teikiantys vairavimo malonumą, pasižymi efektyvumu bei sauga. Šiuo metu galima rinktis beveik iš 70 skirtingų „ecoFlex“ variantų. Be itin taupaus „Corsa“ varianto, kurio anglies dvideginio tarša vos 88 g, „Opel“ siūlo ir 1,7 l dyzelines „Astra ecoFlex“ 81 kW/110 AG ir 96 kW/130 AG versijas, kurių sąnaudos yra tik 3,7 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 99 g/km. Taip pat galima rinktis: 70 kW/95 AG, 1,3 l „Meriva CDTI ecoFlex“ (4,1 l/100 km, 109 g/km CO2), 2,0 l, 81 kW/110 AG arba 96 kW/130 AG „Insignia CDTI ecoFlex” (4,3 l/100 km, 114 g/km CO2) bei 96 kW/130 AG, 2,0 l „Zafira Tourer CDTI ecoFlex” (4,5 l/100 km,119 g/km CO2) variantus.
Ekonomiškų modelių gretas užbaigia „Opel Ampera“. „Metų automobilis 2012“ apdovanojamą pelniusiame modelyje, „Opel“ kasdienio automobilio patogumą apjungė su revoliucine atsinaujinančios energijos koncepcija, todėl „Ampera“ yra pirmasis elektromobilis tinkamas važinėti kasdien, nekeičiantis jį vairuojančiųjų kasdienių įpročių.