6,6 litro darbinio tūrio variklis, ant kurio užkabintos dvi turbinos, išvysto 624 AG. Dvi tonas sveriančiam milžinui tai gal ir nėra stebuklingas skaičius, tačiau britų vizitinei kortelei – maksimaliai komfortiškam važiavimui – to tikrai pakaks. Kita vertus, įsibėgėjimo skaičiai pasako daugiau nei pakankamai – nuo 0 iki 100 km/h „Wraith“ greitėja vos per 4,4 s. Tai – taip pat geriausias rezultatas „Rolls-Royce“ gamoje.
Nedideliu nusivylimu galima laikyti nepasitvirtinusius gandus apie V16 variklius. Prieš Ženevos parodą sklandė nepatvirtintos žinios, kad „Wraith“ bus pastiprintas šešiolikos cilindrų varikliu, tačiau „Rolls-Royce“ atstovai parodos metu atskleidė apie tokią idėją nebesvarstantys ir toliau montuosiantys V12 jėgaines.
Britų gamintojo atstovai sakė, kad „Wraith“ bus truputį mažiau komfortiškas nei kiti „Rolls-Royce“ – Jamesas May juos turbūt prakeiks. Tačiau kupė juk turėtų būti truputį sportiškesnis nei sedanas? Tuo remdamiesi, britai ne tik nežymiai pakietino pakabą, bet ir patobulino vairo mechanizmą – jį pasukti dabar bus kiek sunkiau, ypač važiuojant didesniu greičiu.
Kitas įdomus dalykas – aštuonių laipsnių pavarų dėžė. Bet ne šis skaičius čia įspūdingas – „Rolls-Royce Wraith“ pavarų dėžė sujungta su GPS imtuvu. Pagal jo duomenis, automobilio „smegenys“ nustato, ar priekyje bus įkalnė, ar nuokalnė, ir pagal tai parenka reikiamą pavarą.
„Rolls-Royce Wraith“, į kurio komplektaciją įeina geriausia žmonijai žinoma oda aptrauktos masažinės sėdynės ir 1400 LED lempučių ant stogo, primenančių žvaigždėtą dangų, kaina siekia 850 tūkst. Lt.
„Rolls-Royce“ stendas vienareikšmiškai galėtų būti vadinamas prabangiausiu Ženevos magnetu, visas parodos dienas traukusiu Kazachijos, Rusijos ir arabus verslininkus. Netrūko Šveicarijoje ir užsakomuoju skrydžiu specialiai į parodą atvykusių lietuvių. Galbūt tokį „Wraith“ pamatysime ir Vilniaus gatvėse?