Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 03 04

Vokiečiai pristatė hibridinę „Audi A8“ versiją

Gamintojai skelbia, kad hibridinė A8 versija atsiras ne anksčiau nei 2011 metais.
„Audi A8“
„Audi A8“ / Gamintojų nuotr.

Daugelis gamintojų dėl mažesnių degalų sąnaudų mašinas gamina su benzininiu ir elektriniu varikliais. „Audi“ siekė sumažinti ir limuzino (A8) degalų sąnaudas. Gamintojai pasirinko 2 l darbinio tūrio benzininį TFSI variklį, o į pagalba jam ateis elektrinis variklis. Rezultatas? Galingumu bus panašus į V6 variklio versiją, o taupumu – į 4 cilindrų variklį.

2 l darbinio tūrio TFSI variklis pasiekia 211 AG, elektrinis variklis prideda 45 AG. Taip pat automobilis turės 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ličio jono elementai sumontuoti galinėje limuzino dalyje. Naudingas bagažinės tūris sumažėjo nuo 540 iki 400 litrų. Optimalų akumuliatorių darbą užtikrina aušinimo sistema.

Prie taupymo prisidėjo ir sumažintas svoris – limuzinas tapo lengvesnis 110 kg. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 7,5 sek. (5,5 sek. su benzininiu varikliu). Maksimalus greitis pakito ne taip stipriai – 235 km/val. (buvo 250 km/val.). Vidutinės degalų sąnaudos 100 km kelio sudaro 6,2 l. Mieste A8 gali judėti ne tik dirbant abiem varikliams, bet ir vien su elektriniu. Deja, tokiu režimu pavyks pasinaudoti nebent per spūstis, nes važiuoti su elektriniu varikliu galima tik 2 km atstumą iki 65 km/val. greičiu.

Skirtumas tarp benzininio ir hibridinio automobilių A8 – neryškus: 21 colių ratlankiai, kurie nudažyti 2 spalvų tonais bei ženkliukais šonuose „Hybrid“. Viduje pridėta tik informacinis pranešimas apie elementų krovimo būseną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos