Didžiausias pasiekimas kuriant CLA, anot „Mercedes-Benz“ inžinierių, buvo aerodinamika. Po ilgai trukusių bandymų vėjo tunelyje ir bendro darbo su dizaineriais buvo pasiektas rezultatas, vertas žodžio Įspūdingas iš didžiosios raidės. Jo pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23 – mažesnis nei bet kurio iki šiol serijiniu būdu gaminto automobilio. Tiesa, toje pačioje Ženevoje jį perspjovė naujasis degalų ekonomijos terotirijos užkariautojas „Volkswagen XL1“, tačiau šio bus pagaminta vos 1000 vienetų.
Teigiama, kad CLA kainuos mažiau nei „Mercedes-Benz“ C klasės modelis. Nors jis yra ilgesnis už C klasės sedaną, CLA yra sukurtas ant mažojo „Mercedes-Benz“ A klasės platformos. Tai reiškia nedidelę ratų bazę ir labiau kupė kėbulo tipą primenančias stogo, variklio dangčio ir bagažinės linijas.
Nemažai agregatų CLA dalinsis su A klasės modeliu: pradedant galingiausiu 350 AG varikliu, kurtu kompanijos sporto padalinio AMG, baigiant dauguma kitų silpnesnių variklių ir 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Bazinis CLA bus varomas priekiniais ratais, tačiau bus galima užsisakyti ir visų varančiųjų ratų „4 Matic“ funkciją.
Automobiliui žadama suteikti nemažai papildomos komplektacijos galimybių – panoraminis stogas, kelių galingumų garso aparatūra, įvairios salono apdailos medžiagos, daug saugumo sistemų bus užsakomi papildomai, kaip ir koks AMG dizaino paketas.