Kaip teigia Ulrichas Hackenbergas, „Volkswagen“ produkcijos vadovas, gamintojas galutinai apsisprendė negaminti „Bluesport“ rodsterio. Nepaisant to, kad jis pripažino, jog tai fantastiškas automobilis, gamybos kaštai būtų per dideli. Tikinama, kad jeigu automobilis nesurastų tiek pirkėjų, kad jo gamyba atsipirktų. Koją kiša ir tai, kad automobilis negalėtų naudoti MQB platformos. „Bluesport“ turi variklį, kuris sumontuotas gale. O tai reiškia, kad reikėtų kurti platformą, specialiai šiam modeliui.
Tačiau, nors „Bluesport“ į kelius ir neišriedės, tačiau „Volkswagen“ patvirtino, kad kitąmet bus gaminamas XL1. Skelbiama, kad bus pagaminta 50 automobilių. Nors konkreti kaina nenurodoma, bet gamintojas teigia, kad ji bus „strateginė“.
XL1 yra nedidelis dviejų durų automobilis, turintis itin aptakų kėbulą. Jis leidžia pasiekti itin mažą pasipriešinimą vėjui ir taip sutaupyti nemažai degalų - VW teigia su XL1 prototipu pasiekę 1 l/100 km degalų sąnaudas. Kol kas apie tikslią debiuto datą „Volkswagen“ dar neskelbia, nes renkasi tam tinkamiausią vietą.
Taip pat „Volkswagen“ pranešė, kad nesiruošia gaminti ir dar vieno automobilio. Tai legendinio „Bulli“ įpėdinio. Nepaisant to, kad koncepcinis modelis sulaukė didelio publikos dėmesio, tačiau „Volkswagen“ į šio automobilio prisikėlimą žiūri skeptiškai. Gamintojas teigia, kad šilti jausmai šiam modeliui sklinda tiek iš jų, tiek iš publikos pusių. Bet reikia priimti racionalius sprendimus. Labai tikėtina, kad automobilis neatsipirktų. Galbūt publika ir žavisi šiuo „Bulli“, tačiau vien nostalgija ir prisiminimais automobilio neparduosi.