Kompaktiškas, turbūt, po taigas važinėti sukurtas visureigis nutaikytas į sparčiai augančią Pietų Amerikos rinką, bet, kaip praneša gamintojas, visureigis bus parduodamas visame pasaulyje, įskaitant ir Lietuvą.
„Kai aš kuriu koncepcinius automobilius, visuomet galvoju apie gamybai paruoštas versijas“, – modelio pristatymo metu pasakojo daktaras Ulrichas Hackenbergas, „Volkswagen“ produktų skyriaus vadovas.
Už mažylį „Up!“ naujasis „Taigun“ yra 319 mm ilgesnis, 83 mm platesnis ir 81 mm aukštesnis. Jo ratų bazė lygiai penkiais centimetrais didesnė už mažiausio VW gamos hečbeko „Up!“. Koncepcinio modelio ratus suka galingiausia trijų cilindrų vieno litro variklio versija, turbinos pagalba pasiekianti 110 AG ir 175 Nm sukimo momentą. Į aplinką šis variklis išmeta mažiau nei 110 g/km CO2 dujų ir vartoja mažiau nei šešis litrus kuro šimtui kilometrų.
Tokio variklio dideliam ir sunkiam visureigiui tikrai nepakaktų. Tačiau „Taigun“ nėra nei didelis, nei sunkus – sveria jis vos 985 kg, keturiomis dešimtimis daugiau už „Up!“. Tiesa, siekdami projekto kainą palikti kaip galima mažesnę, VW inžinieriai atsisakė minties į šį automobilį montuoti visų keturių varomų ratų sistemą. „Taigun“ bus varomas tik priekiniais ratais. VW teigia, kad jis skirtas miestui.
Kalbant apie automobilio dizainą, reikia pastebėti, kad panašumų su didesniu „Tiguan“ ar minivenu „Touran“ čia gausu. Naujasis „Taigun“ turės visiems naujiems VW būdingus bruožus. Viduje – 280 litrų bagažinė ir patogios sėdimos vietos penkiems keleiviams. Keliaujantiems dviese ir nulenkus galines sėdynes siūloma beveik 1000 litrų talpa kroviniams.
„Mes palauksime kokia bus publikos reakcija. Jei teigiama – į gamybą tokį automobilį galime paleisti per du metus. Jo kaina turėtų siekti 55 tūkst. Lt“, – sako vienas „Volkswagen“ vadovų U.Hackenbergas.