Automobilių gamybos istorijoje pirmą kartą pateikta tokia išvada, liudijanti, kad įmanoma perdirbti, o ne išmesti į sąvartyną nebenaudojamus automobilius, rašo „Respublika“.
Naujausio „Volkswagen Golf“ modelio 40 proc. bendrojo automobilio svorio sudaro detalės, pagamintos iš antrinių žaliavų. Tai reiškia, kad automobilyje panaudota 15 kg perdirbto plastiko, 9 kg perlydyto stiklo ir 2 kg atnaujintų eksploatacinių skysčių, o likusi dalis – 472 kg perlydyto metalo.
Ekspertai patikrino 5000 šeštos kartos „Volkswagen Golf“ detalių ir pripažino jas tinkamomis, rašo „Respublika“.
Panaudojant antrines žaliavas mažėja gamybos išlaidos, bet žiūrint į automobilių kainoraščius pokyčių nematyti. Atpigo tik ankstesnis, penktos kartos, „Golf“, nes jį reikia išparduoti.