„Dar niekada „Jetta“ neturėjo tiek sportiškumo, tiek vietos salone ir tokių ekologiškų variklių“, – sakoma VW pranešime spaudai.
Dėl vietos salone ir ekologiškų variklių mes sutinkame. Dėl sportiškumo... Sakykime, tai skonio reikalas.
JAV rinkoje „Jetta“ yra tikrai sėkmingas modelis. Tiesą sakant, šis VW yra geriausiai parduodamas europietiškas automobilis Amerikoje. Per metus vien JAV nuperkama 110 tūkst. vienetų.
Palyginti su praeitos kartos „Jetta“, naujasis modelis pailgėjo iki 4,55 m, tad ir ant užpakalinės sėdynės įsitaisiusiems keleiviams kojas padėti bus patogiau (6,7 cm papildomos vietos).
Vokiečiai pasistengė ir su įrangos lygiais. Net pigiausiai sukomplektuotas „Trendline“ turi klimato kontrolės sistemą, reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynę, multifunkcį ekraną, šildomus veidrodėlius, šešias oro pagalves, „Hill Climb“, ABS ir ESP sistemas.
Gamintojo nuotr. |
„Comfortline“ komplektas pridės chromuotą interjero apdailą, 16 colių ratlankius, aštuoniomis kryptimis reguliuojamas vairuotojo ir keleivio sėdynes, geresnį CD grotuvą (su MP3, be abejo) ir „Park Pilot“ automobilio statymo pagalbos sistemą. Tiesą sakant, ši nėra labai gudri – tik nuleidžia dešinį galinio vaizdo veidrodėlį įjungus atbulinę pavarą.
Pats brangiausias „Highline“ komplektas prie visų „Trendline“ ir „Comfortline“ žaisliukų pridės 17 colių ratlankius, posūkio kryptimi pasisukančius priekinius žibintus, jų apiplovimo sistemą. Taip pat yra „Winter Pack“ žiemos paketas. Jį sudaro šildomos priekinės sėdynės ir priekinis langas bei greitesnio veikimo klimato kontrolė.
Varikliai. Bus siūlomi visi „Golf“ matyti varikliai, išskyrus pačius silpniausius. Taip pat bus 200 AG 2 l darbinio tūrio TSI variklis. Kaip ir 1,6 TDI 105 AG ypač ekonomiškas dyzelis. Jis vidutiniškai vartos vos 4,2 l degalų. Dar vienas dyzelinis variklis (2 l) bus kiek galingesnis – 140 AG.
Labai įdomus pasirinkimas bus 1,2 l benzininis 105 AG TSI motoras. Taip pat 1,4 l 122 AG ar 160 AG TSI.