Automobiliukas turi 2 cilindrų, 29 AG galios dyzelinį variklį, sujungtą su nauja, 7 greičių DSG tipo automatine pavarų dėže. Modelis sveria apie 380 kg ir tokiu būdu pasiekia išskirtinį ekonomiškumo rezultatą. Mažą L1 masę įtakojo plastikinių kėbulo dalių panaudojimas bei iš titano pagaminta dujų išmetimo sistema.
Koncepcijoje pastebimos siauros priekinės radiatoriaus grotelės, tampančios naujausiu gamintojo kuriamo dizaino akcentu. Taip pat išskirtinai atrodo ir uždengti galiniai L1 ratai.
Vokiečiai sukūrė ekonomiškąjį L1, tačiau nemažai dėmesio skyrė ir kitoms naujienoms – „E-Up!“ koncepcijai, „Volkswagen Passat BlueMotion“, „Volkswagen Golf BlueMotion“ bei „Volkswagen Polo BlueMotion“.
2009 09 16
„Volkswagen L1“ koncepcija – 1,2 l/100 km
Daugelis gamintojų kuria ir nuolat tobulina elektros varikliais varomus modelius, o „Volkswagen“ nusprendė sukurti išskirtinai ekonomišką, tačiau dyzelinį automobilį. Panašu, kad jiems pavyko – L1 koncepcija vidutiniškai sunaudoja 1,2 l/100 km kuro.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą