2012 10 15

„Volkswagen“ nori sukurti „biudžetinį“ automobilį, kuris kainuotų 20 tūkst. Lt

„Volkswagen“ kompanija pranešė 9,7 proc. pagerinusi automobilių pardavimus, lyginant su praėjusiais metais. Didžiausi šuoliai į viršų užfiksuoti Rytų Europoje, Azijoje ir Pietų Amerikoje, kur populiaresni pigesni automobiliai.
„Volkswagen“ logotipas
„Volkswagen“ logotipas / Gamintojo nuotr.

Ne paslaptis, kad Europos naujų automobilių rinka yra apmirusi – gamintojai dėl mažėjančios paklausos priversti mažinti gamyklų pajėgumus ar jas netgi uždaryti. Tuo tarpu „pigieji“ gamintojai nesiskundžia paklausos trūkumu – „Dacia“ praėjusioje Paryžiaus automobilių parodoje nustebino keliais naujais ir ypač pigiais modeliais, o „Nissan“ prakalbo apie „Datsun“ ženklo, skirto pigioms mašinoms, atgaivinimą.

„Volkswagen“ irgi prasitarė apie planus kurti naują prekės ženklą, kuriuo paženklintos transporto priemonės būtų pigios ir skirtos mažiau išsivysčiusioms šalims. Pagal dabartinius planus, būtų atgaivinta senesnė „Golf-Polo“ platforma, ant kurios būtų nulipdytas sedanas, universalas ir krosoveris. Jų kainos siektų atitinkamai 6, 7 ir 8 tūkstančius eurų (atitinkamai 20 700,  24 150 ir 27 600 Lt).

Planas į viešumą paleisti pirmą pigųjį automobilį numatytas 2014-ais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų