Primename, kad „BlueSport“ buvo dvivietis sportinis automobilis su centre montuojamu varikliu. Viltys, kad jis pasieks serijinę gamybą praktiškai žlugo 2012 m., kuomet iš projekto pasitraukė „Porsche“. Ant tos pačios platformotos suprojektas modelis šio gamintojo gamoje būtų užėmęs vietą žemiau „Boxster“. Taip pat būtų gaminamas ir „Audi“ analogas.
Dr. U. Hackenbergas sako, kad „Audi“ atstovai natūraliai rūpinasi ir TT pardavimais, kurie pasirodžius naujam modeliui neišvengiamai smuktų. Jis pripažįsta, kad „BlueSport“ gamybą būtų sunku pateisinti išleidžiant modelį vien su „Volkswagen“ ženkliuku, tačiau jis būtų labai naudingas formuojant markės įvaizdį.
„Jis labai tiktų tokiai markei kaip „Volkswagen“, kadangi jai reikia emocijų, ̶ naujos kartos „Golf“ pristatymo metu „CarAdvice“ žurnalistams sakė dr. U. Hackenbergas. ̶ „Golf“ yra labai geras automomobilis, labai tiksliai valdomas... tačiau tai vis tiek automobilis ieškantiems funkcionalumo ir turi atitikti visus tuos reikalavimus. Su tokiu emocionaliu automobiliu kaip rodsteris mes galėtume imtis gerokai aštresnės rinkodaros strategijos.“
Australų žurnalistams jis taip pat sakė, kad būtų puiku pademonstruoti, kad koncernas gali pagaminti tokį jaudinantį rodsterį. Kaip Dr. U. Hackenbergas jau yra minėjęs, norint, kad investicijos į „BlueSport“ atsipirktų „Volkswagen“ turėtų parduoti mažiausiai 50-60 tūkst. automobilių per metus.
Pats konceptas buvo beveik keturių metrų ilgio ir buvo varomas 177 AG galios dyzelinio variklio, su kuriuo nuo 0 iki 100 km/h (teoriškai) galėjo įsibėgėti per 6,6 sekundės. Skelbiamas maksimalus rodsterio greitis siekė 226 km/h.