Ši modifikacija – tai padidinto pravažumo lengvasis automobilis su universalo kėbulu, savo išvaizda ir pravažumo savybėmis panašus į „Audi A6 Allroad“. Šios modifikacijos atsiradimą lėmė prielaidos, kad kai kurie vairuotojai priekabų buksyravimui ir važinėjimui nesudėtingos bekelės sąlygomis renkasi būtent lengvuosius automobilius ir pageidauja sportiškos, universalios ir tvirtos bei patikimos transporto priemonės.
Būtent tokiems vairuotojams ir skirtas „Passat Alltrack“. Kitaip, nei įprastas „Passat“ universalas, „Alltrack“ komplektuojamas su naujoviško dizaino SUV stiliaus bamperiais, būdingomis ratų arkomis ir papildomais slenksčiais. Be to, šis automobilis pasižymi visais didesnės prošvaisos teikiamis privalumais: didesniu išilginiu pravažumo kampu bekelės sąlygomis, o taip pat gebėjimu įveikti statesnes įkalnes ar nuokalnes. Visi šie privalumai daro naująjį „Alltrack“ alternatyva SUV klasės visureigiams.
Benzininių variklių asortimente - du TSI varikliai, išvystantys atitinkamai 160 AG ir 210 AG pajėgumą. Dyzelinių variklių gamoje irgi du TDI varikliai, išvystantys atitinkamai 140 AG ir 170 AG. Abi galingiausios versijos (170 AG TDI ir 210 AG TSI) standartiškai komplektuojamos su visų ratų pavara 4MOTION ir DSG transmisija.
Abu TDI varikliai – akivaizdus pavyzdys, kaip koncerno „Volkswagen“ inžinieriams pavyko harmoningai suderinti dyzelinio variklio ir techniškai pažangios visų ratų pavaros 4MOTION bendrą veikimą: automobilis su 140 AG galios varikliu vidutiniškai sunaudoja 5,7 l dyzelino 100 km kelio (CO2 tarša: 150 g/ km), o automobilis su 170 AG galios varikliu - 5,8 l dyzelino 100 km kelio (CO2 tarša: 152 g/ km).
„Passat Alltrack“ visuomenei bus pristatytas gruodžio 3 dieną prasidėsiančiame Tokijo automobilių salone, o pardavimus planuojama pradėti 2012 metų pradžioje.