Specialioje „Passat“ versijoje panaudotas minėto „Golf“ variklis, turintis 105 AG galią. Vidutinės sedano kuro sąnaudos turėtų siekti 4,4 l/100 km, o išmetamųjų CO2 dujų kiekis neviršys 114 g/km. Akivaizdu, kad tai nėra geriausias pasirinkimas greičio ir galios mėgėjams, tačiau taupūs pirkėjai turėtų įvertinti automobilio privalumus ir nenusiminti, jog 100 km/h pasiekiamas per 12,5 s.
Siekiant sumažinti kuro sąnaudas, trijulė turės automatinę variklio užgesinimo bei užvedimo sistemą, suveikiančią automobiliui sustojus ir vėl pradėjus judėti, pagerintas aerodinamines savybes bei lengvus ratlankius su lėtai dylančiomis padangomis.
Panašu, kad „Volkswagen“ pasidarbavo iš peties – „Passat“, „Golf“ ir „Polo“ versijos, priklausančios „BlueMotion“ šeimynai, jau nuo šių metų rudens tikrai turėtų surasti savo pirkėjus, vertinančius ekologiją ir kuro ekonomiją.
2009 09 04
„Volkswagen Passat BlueMotion“ nustebins ekonomiškumu
„Volkswagen Passat BlueMotion“ – trečiasis ekonomiškų modelių versijų šeimos narys, turintis mažesniuosius brolius „Volkwagen Polo BlueMotion“ bei „Volkswagen Golf BlueMotion“. Visi trys broliukai tausoja aplinką, kurą ir yra pasiruošė pasaulinei premjerai Frankfurte (Vokietija).
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą