Gamintojo teigimu, galingasis kabrioletas iš mechaninės pusės bus labai panašus į R hečbeką. Priekinius varančiuosius ratus per 6 laipsnių automatinę DSG transmisiją suks 261 AG, kuriuos generuoja 2,0 litrų benzininė jėgainė su turbokompresoriumi.
Iki 100 km/h šis kabrioletas įsibėgės per 6,4 sekundės, tuo tarpu maksimalus automobilio greitis bus ribojamas elektroniniu būdu iki 250 km/h.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Golf R Cabriolet“ |
„Golf R“ kabrioletas nuo įprastų versijų be stogo išsiskirs piktesne kėbulo apdaila, juodomis priekinėmis grotelėmis, juodu galiniu difuzoriumi, chromuotais duslintuvo antgaliais. Automobilį iš visų pusių puoš R ženkliukai, įskaitant ir stabdžių suportus.
Karštoji versija už bazinius „Golf Cabrio“ bus 25 mm žemesnė, o automobilį puoš „Talladega“ 18 arba 19 colių skersmens ratlankiai.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Golf R Cabriolet“ |
„Volkswagen“ teigia, kad automobilio stogą bus galima sulankstyti važiuojant ne didesniu nei 30 km/h greičiu. Visas stogo atidarymo procesas užtruks 9,5 sekundės, tuo tarpu prasidėjus lietui vandens lašai ant vairuotojo kris tik 11 sekundžių.
Keturios atskiros „Golf R“ sėdynės bus aptrauktos „Vienna Cool“ oda bei padailintos R logotipais. Viduje bus montuojami ir aliumininiai pedalai, pilkomis siūlėmis apsiūtas vairo ratas, rankinio stabdžio bei pavarų perjungimo svirtys.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Golf R Cabriolet“ |
Gamintojas deklaruoja, kad šiuos kabrioletus bus galima įsigyti jau šį pavasarį, tuo tarpu vieno egzemplioriaus kaina Didžiojoje Britanijoje sieks apie 155,6 tūkst. Lt.