Vienam vokiečių leidiniui jis prasitarė, kad ši mašina kainuos nuo 6 iki 7 tūkst. eurų (20,7 – 24,2 tūkst. Lt). Winterkorno teigimu, kiekvienais metais Kinijoje parduodama po 3 mln. šio segmento automobilių.
Kompanijos vadovas pridūrė, kad automobilį kurs ne tik „Volkswagen“. „Mes turime išmokti dirbti naujais metodais. Pagrindiniai projektavimo bei automobilio tobulinimo darbai bus atliekami Vokietijoje. Čia nuspręsime, kaip šis modelis atrodys bei kokių variklių gamą jis turės. Likę tyrimai bus atliekami Kinijoje, kartu su mūsų parneriu“, – dėstė Martinas Winterkornas.
Suteikti automobiliui mažą kainą nėra paprasta. Tam mašina turi būti kuriama bei gaminama valstybėje, kur darbo jėga yra gerokai pigesnė. Šiuose „Volkswagen“ taip pat bus naudojamos vietinėje Kinijoje gaunamos medžiagos bei detalės.
Technikos departamento vadovas Ulrichas Hackenbergas anksčiau yra teigęs, kad pigus VW markės automobilis nebūtų orientuojamas vien į nuvažiavimą iš taško A į tašką B. Jis akcentavo, kad tokia mašina net neatrodytų pigiai.
„Automobilis turi būti stilingas, o jo savininkas, laikui bėgant, neabejotinai norėtų jį patobulinti, užsakyti geresnę įrangą. Kiekvienas vairuotojas nori didžiuotis savo automobiliu“, – aiškino specialistas.
Tikimybės, kad „Volkswagen“ tokį automobilį pardavinės Europos rinkoje praktiškai nėra. Jis bus orientuojamas į Kiniją, tačiau kiek vėliau gali būti pasiūlytas ir Indijai.