Bet ši koncepcija nėra tik dizaino eksperimentas. Tai pirmasis „Volkswagen“ automobilis, sukurtas ant naujos platformos. „Cross Coupe“ yra kiek mažesnis už šiuo metu mažiausią gamos padidinto pravažumo automobilį „Tiguan“.
Visus keturis šios mašinos ratus suka du elektros ir vienas vidaus degimo benzininis variklis. Bendrai jie pasiekia 262 AG. Vienas elektros variklis ir benzininis variklis suka priekinius, o atskiras 114 AG elektros variklis – galinius ratus.
„Volkswagen“ visus reikalingus elektros varikliams akumuliatorius sumontavo transmisijos tunelyje, kuris eina išilgai automobilio nuo variklio iki bagažinės. Tai taupo vietą keleiviams salone ir užtikrina žemą svorio centrą.
Su pilnu degalų baku „Cross Coupe“ sveria 1750 kg. Tai nėra daug, žinant, kad automobilis vieną paprastą, du elektrinius variklius ir krūvą akumuliatorių.
Beje, elektros varikliams energijos pakaks 40 km kelio. Ir pabaigai, pats svarbiausias skaičius. Iki 100 km/h – per 7 sek.