Vokietijos automobilių gamintojas nusprendė taip pat oficialiai sudalyvauti šiame susirinkime. 2007-aisiais „Worthersee“ renginio metu kompanija pristatė įspūdingą „Golf“ koncepciją su galiniais varančiaisiais ratais bei W12 varikliu, generuojančiu 650 AG bei 750 Nm. Už priekinių sėdynių sumontuotas motoras kompaktišką hečbeką iki 100 km/h galėjo išjudinti per 3,7 sekundės bei leido pasiekti maksimalų 327 km/h greitį. Žinoma, serijinės gamybos konvejerio toks automobilis nepasiekė, tačiau tai buvo įdomus inžinierių darbas, parodantis, kad „Golf“ gali būti „ne tik eilinis tautamobilis“.
Šįkart VW pristatys šiek tiek realesnę „Golf“ versiją. Tikėtina, kad tai bus koncepcinė „GTI Edition 40“ versija – mat, 2015-aisiais šis automobilis švęs 40-ies metų jubiliejų. Kompanijos tyrimų bei tobulinimų skyriaus vadovas Ulrichas Hackenbergas britų žurnalui „Car Magazine“ atskleidė, kad „Worthersee“ parodoje pristatytas „Golf“ tikrai neturės W12 versijoje matytų „stebuklų“.
Jeigu vokiečiai išties pristatys koncepcinę jubiliejui pažymėti skirtą versiją, tikėtina, kad ji bus kukliai galingesnė už bazinius GTI. Hackenbergas prasitarė, kad prototipas turės elektroniniu būdu valdomą priekinį diferencialą, suprojektuotą laikyti 250 AG krūviui.