Visoje Europoje rudenį pasirodysiantis septintosios kartos „Golf“ pirmą kartą pristatomas plačiajai publikai Paryžiuje. Su erdvesniu interjeru (papildoma vieta kojoms gale ir 30 litrų didesnė bagažinė), naujomis pionieriškomis saugumo sistemomis, – tokiomis kaip standartinėje įrangoje diegiama „multi-collision“ stabdymo, keleivių apsaugos „PreCrash“, taip pat visiškai perkurtos informacinės ir pramoginės sistemos, „Volkswagen“ pasiryžę tęsti bestselerio sėkmės istoriją.
Nauji degalus taupantys varikliai, – tokie kaip 140 AG benzininis su cilindrų išjungimu ir vos 4,8 litro 100 kilometrų (121 g/km CO2) sąnaudomis, naudoja iki 23 procentų mažiau degalų nei pirmtakai. Šiuo atveju naujojo „Golf“ optimizavimas nėra atsitiktinė išimtis, visa tai galima pavadinti taisykle: baziniai benzininiai (TSI) modeliai naudoja vos 4,9 l/100 km degalų (tai atitinka iki 115 g/km CO2), o dyzeliniai – vos 3,8 l/100 km (99 g/km CO2).
Rodydami beveik parengtą gamybai naujojo „Golf BlueMotion“ koncepciją, „Volkswagen“ taip pat lankytojams leidžia pažvelgti į kai kurias itin ištobulintas degalus taupančias technologijas. Ateities „Golf BlueMotion“ pasižymi įspūdingomis degalų sąnaudomis – vos 3,2 l/100 km bei vos 85 g/km CO2. Kaip serijinis modelis šis automobilis rinkoje pasirodys 2013-ųjų vasarą.
Naujasis „Golf GTI“ koncepcinis automobilis įrodo, kad net sportiški automobiliai privalo taupyti degalus. Su vos 6,0 l/100 km degalų sąnaudomis septintosios kartos sportiškoji klasika vėl nubrėžė naują rekordą. Vidutinės 162 kW (220 AG) Golf GTI degalų sąnaudos, lyginant su pirmtaku, sumažėjo 1,3 litro arba net 18 procentų.