VR6 nuo įprastų V6 motorų skiriasi dėl neįprasto cilindrų išdėstymo. Mat, kampas tarp priešingose variklio pusėse esančių stūmoklių judėjimo ašių yra tik 15 laipsnių. Dėl to šie motorai yra sąlyginai kompaktiški – jie gerokai siauresni už įprastus V6 motorus ir tik truputį ilgesni už agregatus su 4 cilindrais eilėje. „Volkswagen“ šiuos variklius be didesnio vargo galėjo montuoti praktiškai bet kokiame automobilyje – tam nereikėjo erdvaus variklio skyriaus.
Šie motorai buvo labai populiarūs visoje „Volkswagen“ grupėje (ir ne tik). Jie buvo montuojami ne tik „Golf“, „Vento“, „Corrado“ bei eilėje kitų VW markės automobiliuose, o ir kai kuriuose „Audi“, SEAT, „Škoda“ modeliuose. Net ir baziniai „Porsche Cayenne“ visureigiai variklio skyriuje turi 3,2 litro VR6 motorus. Tokius pat, kokius gavo ir „Golf R32“.
Wikipedia.org nuotr./Variklių tipai: a – cilindrai eilėje; b – V formos; c – VR tipo |
Teigiama, kad motoro formulė bus ta pati. Gamintojas išlaikys 15 laipsnių kampą tarp stūmoklių judėjimo krypčių, o darbinis tūris sieks 3,0 litrus.
Pirmosios naujojo variklio užuominos buvo pristatytos kartu su „Worthersee“ suvažiavime debiutavusiu „Volkswagen Design Vision GTI“ konceptu – „Golf“ automobiliu, kurio visus ratus suka 500 AG ir 560 Nm.
Be abejo, serijiniuose, masiniu būdu štampuojamuose automobiliuose šios jėgainės generuos ne daugiau nei 340-450 AG. Teigiama, kad tokias jėgaines su priverstiniu oro pripūtimu „Volkswagen“ montuos „Passat“ ir „Passat CC“ įpėdinių variklių skyriuose bei serijiniuose „CrossBlue“.