Mašinos vidutinės kuro sąnaudos, vokiečių teigimu, siekia vos 2,44 l dyzelino 100 km kelio. Tai, aišku, nėra toks puikus rodiklis kaip anksčiau pristatytos „Volkswagen L1“ koncepcijos atveju, tačiau „Up! Lite“ telpa keturi žmonės, o ne du, be to, naujoji koncepcija atrodo gerokai realiau.
Automobilyje sumontuotas 0,8 l 51 AG dyzelinis motoras su turbina, sujungtas su septynių laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėže. Esant reikalui, į pagalbą ateina 14 AG elektrinis agregatas. 100 km/val. greitis šia mašina pasiekiamas per 12,5 sek., o maksimalus jos greitis siekia 160 km/val.
„VW Up! Lite“ yra nedidelių matmenų: ilgis – 3,84 m, plotis – 1,6 m, aukštis – 1,4 m. Mašinos svoris – 695 kg. Gera kuro ekonomija pasiekiama ir optimizavus automobilio formas – pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,237.
Modelis išsiskiria įdomiais futuristiniais sprendimais. Šoniniai veidrodėliai paversti aerodinaminiais sparneliais su juose sumontuotomis kameromis. Šios koncepcijoje pakeitė ir viduje įmontuota galinio vaizdo veidrodėlį. 5 stipinų 18 colių ratlankiai pagaminti iš anglies pluošto, o jų gaubtai – iš aliuminio.
Anksčiau pristatyta įprasta „VW Up!“ koncepcija gamybai turėtų būti paruošta 2011 m. Ar pasaulį išvys ir „Lite“ versija, kol kas nėra aišku.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą