Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 10

„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas

Praėjusią savaitę Los Andžele (JAV) vykusioje automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė įdomią naujieną – dyzelinio hibrido koncepciją „Up! Lite“.
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas / Gamintojo nuotr.
Mašinos vidutinės kuro sąnaudos, vokiečių teigimu, siekia vos 2,44 l dyzelino 100 km kelio. Tai, aišku, nėra toks puikus rodiklis kaip anksčiau pristatytos „Volkswagen L1“ koncepcijos atveju, tačiau „Up! Lite“ telpa keturi žmonės, o ne du, be to, naujoji koncepcija atrodo gerokai realiau. Automobilyje sumontuotas 0,8 l 51 AG dyzelinis motoras su turbina, sujungtas su septynių laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėže. Esant reikalui, į pagalbą ateina 14 AG elektrinis agregatas. 100 km/val. greitis šia mašina pasiekiamas per 12,5 sek., o maksimalus jos greitis siekia 160 km/val. „VW Up! Lite“ yra nedidelių matmenų: ilgis – 3,84 m, plotis – 1,6 m, aukštis – 1,4 m. Mašinos svoris – 695 kg. Gera kuro ekonomija pasiekiama ir optimizavus automobilio formas – pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,237. Modelis išsiskiria įdomiais futuristiniais sprendimais. Šoniniai veidrodėliai paversti aerodinaminiais sparneliais su juose sumontuotomis kameromis. Šios koncepcijoje pakeitė ir viduje įmontuota galinio vaizdo veidrodėlį. 5 stipinų 18 colių ratlankiai pagaminti iš anglies pluošto, o jų gaubtai – iš aliuminio. Anksčiau pristatyta įprasta „VW Up!“ koncepcija gamybai turėtų būti paruošta 2011 m. Ar pasaulį išvys ir „Lite“ versija, kol kas nėra aišku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?