Teigiama, kad pramonės gigantė jau surinko 50 iš 250 planuotų tokių automobilių. Pirmieji modeliai nekantriausius savininkus pasieks jau kitų metų pavasarį.
„Volkswagen“ akcentuoja, kad XL1 domina ne tik kolekcionierius, bet ir pasiturinčius automobilių entuziastus. Kompanija neketina padidinti šių modelių tiražo, siekdama išlaikyti didelę jų vertę bei išskirtinumą.
„Tai – ryški „Volkswagen“ gairė, o ne automobilis verslui stiprinti“, – vokiškame savaitraštyje cituojamas ir vienas VW vadovų, Ulrichas Hackenbergas. Jis nori pasakyti, kad su kiekvienu pagamintu XL1, nepaisant didelės jo kainos, „Volkswagen“ patiria nuostolius.
Nuo pat šio projekto pradžios XL1 buvo įvardijamas, kaip „vieno litro automobilis“. Tiksliau sakant, jo vidutinės degalų sąnaudos siekė mažiau nei 1 l/100 km. Tačiau tai – tik eilinis rinkodaros specialistų triukas, mat, „Automobile Magazine“ leidinio redakcija, išbandžiusi šį „Volkswagen“ užfiksavo vidutines 1,47 l/100 km sąnaudas.
Visgi, grįžkime prie kainos – beveik 400 tūkst. Lt už dyzelinį hibridą. Panašiai kainuoja naujas bazinis „Audi R8“, o „Porsche 911 Carrera“ – gerokai pigesnis automobilis. Ką jūs rinktumėtės vietoje „Volkswagen XL1“?