Tai – pirmasis naujojo „Volvo“ dizaino vadovo, Thomaso Ingenlatho projektas. Teigiama, jog jis ne tik vadovavo šio modelio kūrimui, bet ir pats kūrė elegantiškas kėbulo linijas.
Prototipą švedai sukūrė ant visiškai naujos, lengvai modifikuojamos SPA („Scalable Product Architecture“) platformos, o keturių cilindrų vidaus degimo benzininis variklis, suporuotas su elektros motoru, pasak gamintojo, puikiai tinka, kaip V8 variklio pakaitalas. Atmetus skleidžiamą garsą, žinoma...
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Coupe“ |
Bendra hibrido galia siekia 395 AG ir 600 Nm – kaip padoraus 8 cilindrų motoro su priverstinio oro pripūtimo sistema.
Susižavėjusius elegantiškomis kėbulo linijomis teks nuvilti – „Volvo“ gamoje vietos tokiam serijiniam automobiliui kol kas nėra. Mat, ponas Ingenlathas atskleidė, jog šis prototipas tik demonstruoja naujosios architektūros lankstumą.
Pirmasis serijinis „Volvo“, naudojantis modernų SPA pagrindą, bus naujos kartos XC90 – jo debiuto laukiama kitais metais. „Volvo Concept Coupe“ – ne eilinis futuristinis sapnas. Tai – tik mūsų galimybių bei technologijų demonstracija“, – Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantį konceptą apibūdina Thomasas Ingenlathas.
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Coupe“ |
Tačiau tai – ne vienintelė šio automobilio užduotis. Jis taip pat pristato ir atnaujintą „Volvo“ dizaino kryptį: ateities automobiliuose dominuos siauresnės grotelės, visiškai naujo stiliaus priekiniai žibintai su T forma išdėstytomis LED dienos šviesomis.
„Concept Coupe“ viduje taip pat daugybė modernių sprendimų. Oda, medžiu bei stiklu padailintame salone sumontuotas centrinis, lietimui jautrus ekranas, o ant priekinio lango prietaisų parodymų informacija bus atvaizduojama šviečiama projekcija („heads up display“).
„Volvo“ teigimu, SPA platformose bus montuojamos ir kai kurios autonominiu būdu veikiančios sistemos. Jos bus pristatytos kartu su naujuoju XC90 visureigiu, tačiau švedai prasitaria, jog dirbama prie sistemos, kuri esant pavojui automatiškai nuo jo nukreips automobilį.