2012 09 11

„Volvo FH“ bus pristatytas tarptautinėje IAA parodoje Hanoveryje

Dešimt naujų „Volvo FH“ serijos sunkvežimių bus pristatyti tarptautinėje IAA parodoje, rugsėjo mėnesį vyksiančioje Hanoveryje, Vokietijoje. Parodos metu taip pat bus pristatomi pirmasis Euro 6 standartus atitinkantis „Volvo Trucks“ variklis, novatoriški „I–Torque“ jėgos agregatai ir kitos naujienos. Parodos lankytojai galės iš arčiau pažvelgti į naujus pasaulinius sunkvežimių standartus, kuriuos nustato naujieji „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“.
„Volvo FH“ vilkikas
„Volvo FH“ vilkikas / Gamintojo nuotr.

Naujoji, kardinaliai pakeisto dizaino „Volvo FH" serija yra pirmoji pasaulyje, kurioje pritaikytos degalų taupymo inovacijos, kartu patobulinus sunkvežimių valdymą, ergonomiką ir saugumą. Visos pagrindinės ypatybės bus pristatomos atskirais segmentais: degalų sąnaudų efektyvumas, darbo vieta, sunkvežimių dizainas, valdymas, erdvumas, poilsis, saugumas, sauga, krova ir parengtis darbui. Pasitelkiant sunkvežimius, jų komponentus, efektingą vaizdo medžiagą ir interaktyvias priemones IAA parodos lankytojams bus pristatytos visos naujųjų sunkvežimių ypatybės.

„Mes labai didžiuojamės ir džiaugiamės pirmąkart viešai pristatydami savo naujuosius sunkvežimius. Naujoji „Volvo FH" serija atspindi daugybę sunkaus darbo ir inovacijų diegimo metų, - sako Claesas Nilssonas, „Volvo Trucks" prezidentas. - Šis aukščiausio lygio inžinerijos ir dizaino rezultatas sutelktas į produktyvumo didinimą ir degalų sąnaudų ekonomiją bei siekiant pritraukti geriausius vairuotojus."

Pirmasis Euro 6 standartus atitinkantis variklis

IAA parodoje bus pristatomas ir pirmasis Euro 6 aplinkosaugos standartus atitinkantis „Volvo Trucks" variklis. Tai yra modifikuotas populiariausias 13 litrų darbinio tūrio, 460 AG „Volvo" variklis. Lyginant su dabartiniais Euro 5 standartus atitinkančiais varikliais, azoto oksidų emisija sumažėjo beveik 80 proc., o išmetamų kietųjų dalelių kiekis sumažintas perpus.

Degalų sąnaudas mažinančios techninės naujovės

Naujasis „Volvo FH" yra sukurtas taupyti degalus ir tai užtikrina technologinės naujovės. Viena iš jų yra „Volvo I - Torque" jėgos agregatų sistema, kuri užtikrina ne mažesnį kaip 2 800 Nm variklio sukimo momentą ir veikia esant nedideliems sūkiams, todėl variklis dirba tyliai ir užtikrina puikų sunkvežimio valdomumą. Didelę „I-Torque" sistemos galią užtikrina du pagrindiniai komponentai - naujasis „D13 Euro 6" variklis ir nauja automatizuota „I-Shift 2" pavarų dėžė su dviguba sankaba. Dėl šio agregato „Volvo Trucks" tapo pirmuoju sunkvežimių gamintoju, sunkiajame sunkvežimyje įdiegusiu automatizuotą transmisiją su dviguba sankaba.

„I-Torque" sistema iki 4 proc. sumažina degalų sąnaudas. O „I-See", su „I - Shift" pavarų dėže susietas programinės įrangos paketas, kaupia informaciją apie įkalnes ir nuokalnes. Veikdamos autopiloto principu, „I-See" ir „I-Shift" sistemos reguliuoja pavarų perjungimą ir tokiu būdu padeda mažinti degalų sąnaudas kelyje. „I-Torque" jėgos agregatai, „I-See" sistema ir kiti naujųjų „Volvo" sunkvežimių komponentai, tokie kaip atjungiamas oro kompresorius, leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 10 proc., arba 4100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui.

Išskirtinis valdymas

Stende - „Volvo FH" 4x2 vilkikas su 13 litrų, 500 AG varikliu, ir tai yra pirmasis pasaulyje sunkiasvoris sunkvežimis su nepriklausoma priekine pakaba (IFS). Visi priekiniai ratai turi nepriklausomą pakabą, kuri užtikrina stabilesnį važiavimą keliu. IFS ir krumpliastiebinis vairo mechanizmas lemia, kad ratai reaguoja greičiau, todėl sunkvežimis yra lengviau valdomas kelyje. „Volvo" stende IFS sistema pristatoma ir kaip atskiras komponentas.

Nauja kabina - erdvesnė ir patogesnė

Vienas pasikeitimų, kuriuos išvys parodos Hanoveryje lankytojai - su niekuo nesupainiojamas naujojo „Volvo FH" kontūras, pabrėžiantis šios serijos sunkvežimių dinamiškumą. Judesio įspūdį sukuria kabinos linijos ir formos, viena kurių - į priekį ir žemyn nukreiptas viršutinis ratų arkų kraštas. Kitas svarbus dizaino pokytis - vertikalesni priekiniai statramsčiai, dėl kurių padidėjo „Volvo FH" kabinos erdvė. Kabinos tūris padidėjo vienu kubiniu metru, o tai leido 300 litrų padidinti daiktadėžių tūrį ir atstumą iki lubų nuo variklio dangčio.

Naujuosiuose „Volvo" sunkvežimiuose vairuotojai gali ne tik jaustis kur kas patogiau, bet ir produktyviau dirbti. Stende lankytojai galės išvysti atnaujintą vairuotojo kabinos interjerą, pristatomą perskeltoje kabinoje, ir apžiūrėti šimtus techninių ir dizaino ypatybių, kurios paverčia naująjį „Volvo FH" efektyvaus darbo vieta.

Be to, IAA parodos svečiai galės įsitikinti, kad naujojo sunkvežimio kabina gali būti puiki vieta poilsiui ir laisvalaikiui. Neperkrautas ir funkcionalus FH serijos dizainas bei subtilus skandinaviško stiliaus interjeras sunkvežimio vairuotojui sukuria erdvę, tinkamą poilsiui ir atsipalaidavimui.

„Volvo FH16" atitinka aukščiausius standartus

„Volvo FH16", galingiausias „Volvo" sunkvežimis, turintis 16 litrų ir 750 AG, 3 550 Nm sukimo momento variklį, parodoje bus pristatomas ir kaip standartinis 4x2 vilkikas, ir kaip 8x4 konfigūracijos sunkiasvoris vilkikas. Jau daugelį metų transporto kompanijos renkasi „Volvo FH16" sunkvežimius dėl aukščiausių standartų, efektyvumo, galingumo ir komfortabilumo - šios savybės dar labiau sustiprintos naujojoje versijoje.

Saugiausias „Volvo" sunkvežimis

Dėl daugybės technologinių sistemų, sumažinančių eismo įvykių tikimybę, ir tvirtos konstrukcijos, apsaugančios vairuotoją ir keleivius nuo avarijų padarinių, naujasis „Volvo FH" yra pats saugiausias sunkvežimis, kokį tik yra sukūrę „Volvo". Naujasis „Volvo" sunkvežimis daugiau nei tūkstantį kartų buvo tikrinamas kompiuterinėse simuliacijose ir dvidešimt kartų tikrintas susidūrimų testuose.

IAA parodoje bus galima išvysti ir saugumo testuose išbandytą „Volvo FH" sunkvežimį. Jis atlaikė susidūrimo testą, kuris imitavo dažniausiai pasitaikančią susidūrimo su nejudančiu objektu greitkelyje situaciją. Daugybė sunkvežimio ypatybių ir funkcijų buvo pertvarkyta siekiant užtikrinti maksimalų regėjimo lauką ir prisidėti prie pagerėjusių matomumo ir vairavimo sąlygų. Didesni langai, pertvarkytas prietaisų skydas ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai - tai tik dalis pokyčių, sumažinsiančių avarinių situacijų riziką.

„Volvo Trucks" kartu su „Volvo Buses" surengs spaudos konferenciją, kuri vyks rugsėjo 19 d., 11 val. „Volvo Trucks" stende Nr. 5, esančiame salėje Nr. 17.

„Volvo Trucks" stende pristatomi sunkvežimiai ir komponentai

Naujasis „Volvo FH", vilkikas ir važiuoklė:

  • Du 4x2 konfigūracijos vilkikai su 13 litrų, 500 AG Euro 5 standarto varikliais ir nepriklausoma priekine pakaba (IFS).
  • Du 4x2 vilkikai su 13 litrų, 460 AG varikliais: standartinis vilkikas su naujuoju Euro 6 standarto varikliu ir vilkikas su Euro 5 standarto varikliu bei itin žema važiuokle.
  • 6x4 vilkikas su 13 litrų, 460 AG Euro 5 varikliu ir savivarte puspriekabe.
  • Saugumo testuose išbandytas 4x2 vilkikas su 13 litrų, 500 AG Euro 5 standarto varikliu, sėdynėje integruotu saugos diržu ir saugos oro pagalve.
  • Dvi 6x2 konfigūracijos važiuoklės su 13 litrų, 460 AG Euro 5 standarto varikliu: vienas iš sunkvežimių su keičiamu antstatu, o kitas - su kabliniu užtempėju.

Naujasis „Volvo FH16", vilkikas, su 750 AG Euro 5 standarto varikliu:

  • 4x2 standartinis vilkikas
  • 8x4 sunkiasvoris vilkikas

Keturi sunkvežimiai iš dabartinės gamos:

  • Statybų sektoriui skirtas „Volvo FMX", pristatomas kaip 6x4 trikryptis savivartis su 13 litrų, 460 AG Euro 5/EEV varikliu.
  • Regioniniams pervežimams skirtas „Volvo FM", pristatomas kaip 4x2 konteinerinis sunkvežimis su 11 litrų, 370 AG Euro 5/EEV varikliu.
  • „Volvo FE", lengviausias iš sunkiasvorių sunkvežimių segmento, pristatomas kaip 6x2 važiuoklė su 7 litrų, 300 AG Euro 5/EEV varikliu, atliekų surinkimo antstatu ir žemo įlipimo kabina.
  • „Volvo FL", 12-18 tonų klasės atstovas, yra skirtas vidutinio svorio segmentui ir skirtas vietiniams pervežimams. Šis sunkvežimis sukomplektuotas su kėbulu ir galiniu keltuvu bei varomas 240 AG, 7 litrų Euro 5/EEV varikliu.

Parodoje pristatomi komponentai:

  • „I-Torque" jėgos agregatai su automatizuota „I-Shift 2" pavarų dėže
  • 13 litrų, 460 AG Euro 6 variklis
  • Automatizuota „I - Shift 2" pavarų dėžė
  • IFS - nepriklausoma priekinė pakaba
  • Padalinta „Volvo FH" vairuotojo kabina
  • 16 litrų variklio modelis
  • 13 litrų variklio modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai